Historia

nietypowy sen

białadama 3 10 lat temu 8 747 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Otwierasz oczy i widzisz ciemność. Spanikowany zaczynasz niemrawie kręcić się i rękami badać otoczenie. Nie wiesz, co się dzieje. Nie wiesz gdzie jesteś. Serce zaczyna bić coraz szybciej i powoli robi się coraz bardziej duszno. Brakuje tlenu. Ręce drżą teraz ze strachu. Wołasz o pomoc, ale podświadomość mówi Ci, że i tak nikt Cię nie usłyszy. Powietrza coraz mniej. Słabniesz i powoli tracisz przytomność. W końcu uświadamiasz sobie, że byłeś w szpitalu po ciężkim wypadku samochodowym. Byłeś…bo teraz jesteś w trumnie…

Kobietę dręczy nietypowy sen. Codziennie, każdego rana budzi się cała odrętwiała. Sen jest zbyt realny i zbyt mało prawdopodobny. Po tragicznej śmierci jej męża i pogrzebie upłynęło niecałe dwa dni i psychiatra uspokaja, że takie sny mogą wynikać z tęsknoty i wiary w to, że ukochana osoba nadal żyje. Nawet kiedy ma się świadomość, że lekarze potwierdzili zgon. Jednak koszmar wciąż się powtarza. Każdej nocy kobieta słyszy uporczywe wołanie o pomoc. Słyszy, jak jej mąż błaga, by uwolnić go ze swojego grobu, gdyż wciąż żyje. Pewnego dnia udała się do miejscowego proboszcza z nietypową prośbą. Opowiedziała mu swój sen oraz chciała, by ksiądz pomógł jej otworzyć grób męża, którego pogrzeb odbył się kilka dni temu. Ale ksiądz odmówił. Nawet wtedy, gdy kobieta próbowała przekupić go sporą sumą pieniędzy. Jej rozmowę z księdzem usłyszał kościelny, który zaproponował później kobiecie współpracę przy profanacji grobu jej męża pod warunkiem, że zrobią to tak, by proboszcz o niczym nie wiedział. Nocą udali się na cmentarz. Z całej siły przesunęli ciężką płytę nagrobną, by za chwilę zobaczyć coś, co miało potwierdzić podejrzenia kobiety. Trumna nie leżała w pozycji prostej, lecz na ukos. Po otwarciu wieka ujrzeli mężczyznę leżącego bokiem oraz zadrapania na trumnie wynikające z jego nieudanej próby wydostania się na zewnątrz. Niestety było już za późno. Mężczyzna na skutek braku tlenu udusił się…

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Ci polscy lekarze wiedza najlepiej
Odpowiedz
No :P
Odpowiedz
Skądś znam, mimo wszystko, jest moc.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje