Historia

Pociąg w Teksasie

Użytkownik usunięty 3 10 lat temu 6 031 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Istnieje wiele legend o nawiedzonych środkach transportu.Spróbuję wam przybliżyć historię pewnego turysty, który przekonał się co do tego, że legenda o pociągu w Teksasie jest prawdziwa.

"Była dokładnie 23:50, gdy stałem na stacji, czekając na swój pociąg.Nie było to przyjemne, gdyż byłem sam, a oświetlająca stację lampa, była jedynym źródłem światła.Po chwili zobaczyłem pociąg.

nareszcie-pomyślałem.

Gdy wsiadłem, okazało się, że jest on kompletnie pusty.No cóż, z uwagi na godzinę, nie ma się co dziwić-powiedziałem sam do siebie.Minęło 10 może 15 minut, gdy usłyszałem dziwne odgłosy, właściwie to jęki, dochodzące zaledwie z przedziału dalej.

Widocznie nie jadę sam-pomyślałem

wyciągnąłem książkę i zacząłem czytać, lecz po chwili usłyszałem kolejny- tym razem dużo głośniejsze jęki.

Postanowiłem sprawdzić, czy wszystko w porządku.Wyszedłem z przedziału, i aż dostałem gęsiej skórki, gdy zobaczyłem że przedział jest kompletnie pusty.Dla pewności sprawdziłem kilka kolejnych, w których też nikogo nie zastałem.Wróciłem do swojego przedziału.Wyciągnąłem telefon, by zobaczyć, która jest godzina.Po chwili dostałem sms-a z nieznanego numeru.

"ciekawe skąd e jęki, nie ?"

Kur... to jakiś żart?-Pomyślałem

W przedziale nagle zgasło światło.

"płacisz za bilet, a w zamian jedziesz w totalnych ciemnościach"-szepnąłem do siebie nieco zdenerwowany zbiegiem wydarzeń.

Gdy znowu usłyszałem jęk, byłem już naprawdę wystraszony.

Zobaczyłem, że pociąg stoi na stacji docelowej.Ucieszyłem się, że mogę wreszcie opuścić ten pociąg.

Gdy wysiadłem, kątem oka zobaczyłem 2 przezroczyste postacie, siedzące w przedziale,w którym ja siedziałem zaledwie 2 minuty temu.Osłupiałem, gdy zdałem sobie sprawę z całej sytuacji.

Tego wydarzenia nigdy nie zapomnę.

W Teksasie było odnotowanych wiele takich sytuacji, leczy były one bagatelizowane.Gdy opisałem pociąg na komisariacie, policjant wyciągnął gazetę sprzed kilku lat.

Czy to ten pociąg?

tak

Wykoleił się kilka lat temu, w nocy.Ofiarami były 2 osoby, które zginęły na miesjcu.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać
Dokonaj zmian: Edytuj

Komentarze

To straszne, ale trochę za mało opisów. Mogli bardziej rozwinąć wątek duchów w przedziale, w którym on siedział.
Odpowiedz
Fajne, tylko ten fragment z telefonem mógłby być bardziej rozwinięty. Bo póki co, ten SMS tak od czapy trochę...
Odpowiedz
Kijowe zakończenie, no i mało sie dzieje, ale jest creepy :)
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje