Zdjęcie

Tajemniczy gość z przyszłości

białadama 15 10 lat temu 8 145 odsłon Czas czytania: ~2 minuty

Tajemniczy gość z przyszłości

W listopadzie 2000 roku na 4chanie zaczęły się pojawiać wiadomości od osoby posługującej się pseudonimem time_traveler_0. Z czasem nieznajomy zaczął przedstawiać się jako John Titor. Utrzymywał on, że urodził się w 1998 roku, a obecnie ma 38 lat i przybywa z przyszłości, z roku 2036.

Titor twierdził, że jest amerykańskim żołnierzem, który został wysłany z misją do roku 1975, żeby odzyskać komputer IBM-5100. Był on niezbędny do rozwiązania problemu, który pojawił się w „jego czasach”. Po drodze postanowił zatrzymać się w roku 2000, żeby odzyskać pamiątkowe zdjęcia utracone w wyniku przyszłych wojen oraz odwiedzić swoją rodzinę.

Na forach często opisywał swoją maszynę czasu, umieszczał także jej zdjęcia oraz wypowiadał się na temat fizyki kwantowej próbując udowodnić, że podróże w czasie są możliwe. Oprócz tego przedstawił internautom swoją historię, a także historię świata do roku 2036. Opisywał też życie ludzi w przyszłości.

John Titor zniknął z Internetu tak samo nagle jak się pojawił. 24 marca 2001 roku oznajmił na forum, że wraca do swoich czasów. Od tamtej pory nie pojawił się ani jeden post jego autorstwa, a postać Titora do dzisiaj owiana jest aurą tajemniczości. Najciekawsze w całej sytuacji jest to, że nigdy nie udało się ustalić tożsamości „tajemniczego gościa z przyszłości” ani miejsca, z którego pisał swoje wypowiedzi.

Oto jaką historię świata zafundował nam najbardziej znany „podróżnik w czasie”.

W 2004 roku miała rozpocząć się w USA druga wojna secesyjna, której zakończenie przypadało na rok 2015 (patrząc z naszego punktu widzenia chyba coś jednak poszło nie tak). W wyniku wojny Stany Zjednoczone miały podzielić się na pięć odrębnych regionów rządzonych według różnych czynników gospodarczych i celów militarnych. Każdy region posiadał własnego prezydenta.

W 2012 roku Chiny w wyniku ekspansji zbrojnej przyłączą do siebie Japonię, Koreę i Tajwan. Agresji chińskiej oprze się tylko Australia. W roku 2015 wybuchnie III wojna światowa, w której zostanie użyta broń nuklearna. Konflikt zakończy Rosja, która zbombarduje osłabione wojną domową USA oraz Europę i Chiny. W wyniku działań zbrojnych zginie 3 miliardy ludzi.

Według Titora życie w 2036 roku nie będzie należało do najłatwiejszych. Z powodu skażenia środowiska bronią jądrową będzie brakowało żywności i wody pitnej. Zmniejszy się współczynnik urodzeń. Najgroźniejszymi chorobami będą choroby wściekłych krów i vCJD. Będzie obowiązywała powszechna służba wojskowa i kara śmierci. Zmieni się podejście do religii, która będzie odgrywała naczelną rolę w życiu ludzi. Życie będzie skupiało się głównie na rodzinie, w następnej kolejności na społeczeństwie.

Bez względu na to jak nieprawdopodobna jest historia Johna Titora, nie ulega wątpliwości że, stał się on legendą Internetu oraz najbardziej znanym „podróżnikiem w czasie”.

autor: Tomasz Matuszczak

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Pomylił się o 5 lat i najgroźniejszą chorobę.
Odpowiedz
Jak już pozdrowienia to dorzucę swoje... Z 2017 roku. Ej .. ten kom nie powinien istnieć. Przecież jesteśmy po wojnie.. wifi? To przeszłość... Pomocy...
Odpowiedz
Biorąc pod uwagę ostatnie wydarzenia prawdopodobieństwo wybuchniecia III wojny swiatowej w 2015 staje się coraz bardziej możliwe ...
Odpowiedz
pozdro z 2015
Odpowiedz
pare dni jeszcze HELP!
Odpowiedz
Bo co, to, że się to jeszcze nie stało, nie znaczy że się nie stanie. Może to zabranie komputera albo pamiątek na tyle zmieniło przyszłość że wojen nie było? Ale będą. Prędzej czy później będą, bo to natura ludzka i tak już będzie. To dlatego obcy nie chcą nam się objawić na serio. A ja się im nie dziwię. Oby po tym jak ludzie wybiją się na dobre oni tu przybyli i odratowali piękną ziemię.
Odpowiedz
Ta III wojna w 2015 jest akurat prawdopodobna
Odpowiedz
w 2015 trzecia wojna ?
Odpowiedz
warto do tego przeczytać wszystko na temat tej historii na stronie www.johntitor.com :)
Odpowiedz
to ma być straszna historia?
Odpowiedz
Straszne w tym jest to, że to może się stać.
Odpowiedz
Okej, ale nie mówcie że watek z Rosja i USA jest słaby, bo aż za bardzo prawdopodobny... Patrząc na ich siłę i te wszystkie teorie spiskowe...Aż zaczęłam się bać xddd
Odpowiedz
mnie sie tam poodoba wizja stawiania rodziny przed społecznością, tak powinno być zawsze
Odpowiedz
Nie podobało mi się a szczególnie wściekłe krowy xD
Odpowiedz
Steins;Gate mi sie przypomniało XD
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje