Historia

Domofon

Użytkownik usunięty 1 10 lat temu 1 359 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Jak odwiedzić piekło lub niebo? Wydaje się to nierealne lecz ja znam sposób byś poznał tajemnice piekła i nieba. Znajdź długi wieżowiec, jeżeli chcesz iść do piekła musisz udać się pod pierwszą klatkę. Na domofonie wciśnij 666 lub 999, na domofonie musi być przycisk kluczyka. Drzwi na klatkę schodową otworzą się, wtedy udaj się do windy. Nie musisz nic wciskać, winda sama zjedzie na dół. Znajdziesz się przed wrotami do piekła. Otworzy je starszy, siwy mężczyzna z długą brodą. Oprowadzi cię po całym piekle, będzie opowiadał wszystko ze szczegółami, po tym wszystkim zaprowadzi cię do pomieszczenia, karze ci wejść pierwszemu, zatrzaśnie drzwi za tobą i nagle znajdziesz się przed klatką i domofonem. Jeżeli chcesz odwiedzić niebo musisz udać się do ostatniej klatki, wcisnąć na domofonie 777 i kluczyk. Winda zabierze cię tym razem w górę. Będzie to samo co w piekle, drzwi otworzy ci ten sam mężczyzna, który oprowadzi cię po niebie. Na koniec zrobi to samo co w piekle, zamknie cię za drzwiami i wrócisz pod klatkę.

Haczyk jest jeden, nie będziesz nic pamiętam albo jeśli będziesz mieć szczęście będą to przebłyski tego czego się dowiedziałeś.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać
Dokonaj zmian: Edytuj

Komentarze

Nie jest złe, ale dobre też nie, wcale nie interesujące.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Czas czytania: ~6 minut Wyświetlenia: 1 323

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje