Historia

Nie posłuchałaś

vivien 45 9 10 lat temu 7 575 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Mówiłam ci. Nie posłuchałaś. Nie chciałaś uwierzyć. Wstałam w nocy i poszłam do łazienki. Przemyłam twarz, było mi niedobrze. Podniosłam głowę i spojrzałam w lustro. On stał za mną. Spojrzałam za siebie. Pusto. Usłyszałam "Już czas". Uciekłam do pokoju i położyłam się spać. Nie posłuchałaś. Mówiłam "Nie idź tam". A ty poszłaś. On zamknął drzwi. Nie słyszałam cię, spałam spokojnie, tak jak ty poprzedniej nocy. Wchodzę do łazienki. Śpisz? Wanna cała we krwi. Nie ma cię. Nie posłuchałaś. On mi kazał cię zwabić, wymyślić jakiś plan. Część mnie chciała cię ostrzec. Druga część chciała, aby cię zabił. Widziałam go znowu. Popatrzył na mnie, powiedział "Mądra dziewczynka". Skąd u mnie na rękach twoja krew? Zabił mnie, we śnie.

~mojego autorstwa :)

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Tytuł przeczytałam "Nie poruchałaś" hahahhahaha
Odpowiedz
Przeczytałem 3 razy i nadal nie rozumiem
Odpowiedz
wiesz co, nie wiem o co chodzi rozwiń to.
Odpowiedz
nie spodobało mi się, całe opowiadanie jest poplątane, nie wiadomo do końca kto co mówi, myśli. i nie jest straszne,ale to już szczegół, bo gdyby składniowo było dobre to już walić to, ze niestraszne.
Odpowiedz
eee kto stał
Odpowiedz
Fajne :D Ale jakby było bardziej rozwinięte :)
Odpowiedz
co
Odpowiedz
same szczegóły >.< może lepiej by było to rozwinąć ?
Odpowiedz
nie rozumiem tej pasty ;/
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje