Historia

Uwięzione w szkole

selenka123 3 10 lat temu 1 473 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Po W-F -ie . Patrycja, Magda i Maja przebierały się w szatni nie zauważyły iż inne koleżanki wyszły . Nauczycielki ani woźnej też nie było . Przerażone wybiegł z szatni . Uciekały po całej szkole , gdyż szukały wyjścia . Drzwi były zamknięte . Dziewczynki postanowiły czekać . . .

Nagle usłyszały dziwne szepty zabije cię i przerażające krzyki .

Wystraszone dziewczynki schowały się w bibliotece , Magda nie zdążyła gdyż spotkało ją coś bardzo złego . . .

Uciekające dziewczynki gonił zombiee , Magda potknęła się . Upadła ,

zombiee nadział ją na włócznie i przybił do ściany .

Patrycja i Maja w bibliotece szukały wyjścia . Niestety nie znalazły go :(

Maja odkryła starą szafę która była przykryta prześcieradłem .

Z szafy wyłoniła się dziwna postać , która zabiła dziewczynkę i zniknęła rozpłynęła się jak mgła . Patrycja została sama przerażona uciekła do łazienki. Drzwi zatrzasnęły się za nią ! Dziewczyna próbowałą się wydostać waląc w drzwi . Niestety , wszystko na nic ! Z kranów ciekła krew cała łazienka była zalana krwią . Patrycja ostatkiem sił wdrapała się na parapet i wskoczyła na szafę . Dziewczynka cudem uniknęła utopienia się lecz . . .

chwilę potem spadła z szafy :( Z kranów wciąż ciekła krew . Partycja przedostała się z trudem do 2 połowy łazienki . Gdzie były umieszczone sedesy . Tam była przybita Magda , Patrycja przytuliła przyjaciólkę . Była zimna blada nagle Patrycja się popłakała łza spłynęła jej na ciało magdy.

Dziewczyna otworzyła oczy i szeptem powiedziała < UWAŻAJ > I znów zamarłą . Patrycja złapała włócznie i przebiła swoje ciało ! Koniec !

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Nawet swojego 6 letniego brata nie przestraszyłam
Odpowiedz
Amatorskie za przeproszeniem. Bardzo dziecinnie napisane
Odpowiedz
śmieszne ; p
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje