Historia

Dzięki

Użytkownik usunięty 13 5 lat temu 7 532 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Jest trzecia nad ranem. Spędziłeś całą noc oglądając twoje ulubione horrory, czytając twoje ulubione straszne historie, spróbowałeś nawet starej sztuczki z Bloody Mary. Przeciągasz się i ziewasz, uznajesz, że najwyższy czas iść spać. Wchodzisz więc do sypialni i kładziesz się spać.

Po chwili uświadamiasz sobie, że ciągle myślisz o tych dziwnych potworach które widziałeś i o których czytałeś. „Szlag… jutro rano będę się z tym czuł cholernie głupio” – mówisz to na głos i zapalasz lampę na biurku. Z dzieciństwa pamiętasz, że to zawsze pomagało przegnać strachy. Po paru minutach leżysz wygodnie w łóżku przykryty kołdrą, masz zamknięte oczy i myślisz o znacznie bardziej przyjemnych rzeczach. Jesteś bardzo blisko zaśnięcia…

Właśnie wtedy wyczuwasz jakiś ruch w pokoju. Jakiś cień przesłania światło lampy. Mrugasz, zamierzasz odwrócić się w kierunku lampy, gdy nagle jakaś ręka łapie cię za ramię...

- Dzięki za włączenie światła. Bez tego nie mógłbym cię znaleźć w tej ciemności

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać
Dokonaj zmian: Edytuj

Komentarze

Wersja audio: youtube.com/watch?v=cvOjpC4xb3U
Odpowiedz
Bym sie osikała ze strach ! XD
Odpowiedz
Krótkie ale dobre .:)
Odpowiedz
hahahaha niezłe
Odpowiedz
Akcja zbyt szybko się rozwija, czuć klimat a po chwili cały znika przysłonięty akcją w historii
Odpowiedz
hehe
Odpowiedz
Dobree ^^
Odpowiedz
Haha,dobre xD . Tylko krótkie,ale to nic :D .
Odpowiedz
BYŁO!!!
Odpowiedz
O ku*wa
Odpowiedz
Potwór troll, sam dał działać kolesiowi, a On tylko wypełnił formalności :D
Odpowiedz
Spoko niema za co, to co, oglądamy ten nowy horror? :]
Odpowiedz
Dobre, szkoda że takie krótkie rozwinięcie :/
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Czas czytania: ~poniżej minuty Wyświetlenia: 171

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje