Historia

Każdej nocy

lexiexi 2 10 lat temu 942 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Witaj, skoro tutaj jesteś to znaczy, że zaciekawiły cię creepypasty. Lubisz się bać? Wiem o tym. Przecież widzę cię każdego dnia, o każdej porze. Widze jak teraz siedzisz leniwie przed komputerem. Zapewne spytasz się kim jestem i czego chcę? To często stosowane pytanie w takich sytuacjach. Jesteś w takim razie głupcem jakiego znam. Nie licz, że udzielę ci pełnej odpowiedzi. Ale powinieneś zdawać sobie sprawę, że kiedy budzisz się w środku nocy to nie przez koszmary, które w większości ja sprowadzam do twojej głowy, ale przez to gdyż każdej nocy patrzę na ciebie. Czasem tylko z pewnego dystansu, ale czasem gdy tak słodko wyglądasz gdy jesteś sam w domu i boisz się, to nie mogę się powstrzymać i gdy śpisz podchodzę bliżej. Lecz niestety twoja podświadomość reaguje tak szybko i budzi cię. Czyż to nie śmieszne podświadomość przpomina trochę psa który broni domu przed obcymi. Ale kiedyś przyjdzie ta noc kiedy uśpię skutecznie twoją poświadomość i będę mógł w końcu zbliżyć się do ciebie na tyle blisko by skończyć twoje marne życie. A więc do zobaczenia wieczorem...

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Okej, to następnym razem jak wpadniesz, to weź coś do żarcia, a ja ściągnę jakiś dobry film i sobie pooglądamy. :D
Odpowiedz
jak już wpadasz wieczorami , to weź przynieś trochę żarcia,bo ok. 23 mnie mały głód dopada..
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje