Historia

Lepszy świat.

harvis 3 10 lat temu 5 307 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Lutet Tellur wszedł do swojego domu i rzucił torbę na podłogę, głośno wzdychnął po czym postanowił usiąść na fotelu. Znudzony życiem milioner postanowił sięgnąć po prasę. Po przeczytaniu paru stron już chciał odłożyć gazetę, lecz jego uwagę przykuł pewien artykuł, który zresztą był okrzyknięty "Artykułem Numeru".

"Dalej nie ujęto groźnego zabójcy grasującego w Nowym Yorku. W liście, który wysłał do głównej komendy policji, kazał nazywać siebie Indem Palladem. Ten groźny przestępca ma na sumieniu już 12 ofiar, jednak nadal pozostaje anonimowy. Policja podejrzewa, że jest to wysoki i szczupły młody człowiek. Może mieć długie włosy i zielone oczy. Osoby, które posiadają jakieś informacje na temat złoczyńcy proszone są o natychmiastowy kontakt z służbami specjalnymi".

Lutet Tellur rzucił gazetę po czym wstał i szybkim krokiem zagłębił się w ciemnym obliczu swojego wielkiego domu. Mężczyzna jak zwykle w nocy nie mógł spać. Dręczyły go koszmary przeszłości. Na sumieniu miał bardzo wiele. Wyobraź sobie, że skrzywdziłeś kogoś tak bardzo, że Ciebie samego to dręczy. Nigdy nie przyznał się do tego co zrobił, nigdy nie okazał skruchy. Dorobił się fortuny, jest uważany za świętego człowieka. Czy to nie jest niesprawiedliwe? Co czuje tamta kobieta i jej rodzina? Za oknem rozpętała się burza. Błyskawice raz na jakiś czas nawiedzały swym upiornym obliczem Matkę Ziemię. Tellur wiedział, że nie jest sam. W świetle, które dał piorun, można było dostrzec sylwetkę wysokiej i szczupłej postaci. Mężczyzna podszedł bliżej. Ubrany był w długi płaszcz tudzież kapelusz. Na jego twarz opadły kosmyki długich włosów. Błyskawica jeszcze raz dała o sobie znać. W ręce Pallada błysnął nóż.

-Dlaczego to robisz? - Wydusił z siebie Lutet Tellur.

-Czynię świat lepszym. - Lakonicznie odpowiedział mu zabójca.

Autor: Harvis aka Lesmoth (JA).

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Nie jest najgorzej ale przydało by się wydłóżć.
Odpowiedz
Za szybki koniec i nawet przewidywalne.
Odpowiedz
Mogłeś rozwinąć.Koniec nie jest satysfakcjonujący
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Czas czytania: ~1 minuta Wyświetlenia: 4 335

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje