Historia

Day of the Filly

mrs.death 3 10 lat temu 738 odsłon Czas czytania: ~4 minuty

Klaczki - są niewinność , mniej lub bardziej , że ucieleśniają dzieciństwa większość z nas zaczęła tracić i jak oglądać je grać i uczyć się uśmiechamy siętrochę jak przypomniano szczęśliwszych dni ... dni, kiedy , gdy byliśmy młodzi ...

Przynajmniej tak to się kiedyś , aż do incydentu w stodole .

Applejack był zajęty zbieranie jabłek podczas Big Macintosh obserwowano jedynie zauważyć kilka klaczki uruchomić do stodoły - śmiejąc się i krzycząc .

Big Macintosh podszedł do zbadania , czy tylko upewnić się, że klacze były przechowywane w bezpiecznym miejscu -stodoła była przecież wypełniona urządzenia używane w gospodarstwie , które mogą zrobić krzywdę klaczy , jeśli pozostawione bez dozoru .

Applejack właśnie zakończył zbieranie końcową partię jabłek kiedy Apple Bloom podbiegła do niej , z szeroko otwartymi oczami i płacz - poinformowała jej siostra somethng stało się z komputerów Macintosh .

Applejack przerywana na do stodoły , aby znaleźć klaczki skulił się w kącie , jak Big Macintosh leżał martwy , przebity przez kilka widłami - przerażony Applejack próbowała obudzić Macintosh się , ale było już za późno : płakała na Apple Bloom , aby uzyskać pomoc i zaczął zadawać inne klacze , co się stało .

Klaczy nie odpowiedział , ponieważ pozostał skulił się w kącie , Apple Bloom , które już uciekł , aby uzyskać pomoc - Applejack zwrócił się do klaczy , zauważając ich wzrok był tuż nad nią : patrząc Applejack ledwo wystarczająco dużo czasu, aby pozwolić na krzyk z niespodzianką przedduże skrzynie uderzył ją , obracając wszystko czarny ..

Jabłko Bloom szybko wrócił do stodoły z Twilight Sparkle , Rainbow Dash i rzadkość - który wszystko patrzył z przerażeniem, jak widzieli Applejack wszystko jednak niszczony w skrzyni .

Rainbow Dash przeleciał nad spróbować i pomóc tylko niech się okrzyk bólu jak strzała wystrzelona z góry , cięcia jej skrzydła jako Twilight Sparkle i Rarity spojrzał w górę , aby zobaczyć Scootaloo stojący na półce , kuszy make- shift w jej kopytami .

Twilight Sparkle ledwo miał czas krzyczeć na innych klaczy biec przed kolejna strzała poleciała dalej, tym razem uderzając rzadkość w szyi -kucyk wypadnięciu z wyrazem kompletnego szoku w jej oczach , gdy zaczęła drgać gwałtownie , krew tryskała z jej rany .

Rainbow Dash wydał z siebie ryk wściekłości , kiedy walczył z powrotem ból i zatrzasnął się w Scootaloo , przewracając klacz w dół, jakdwa zaczęli walczyć - mimo swojego niewielkiego rozmiaru Scootaloo udało się wyrwać i dostarczonej bolesne kopa do pyska Rainbow Dash , która zwrócił krew .

Twilight Sparkle skoncentrowane i próbował użyć magii , aby powstrzymać Scootaloo jednakklaczka działał szybko i skoczył na pobliskim ciągnika - przed Zmierzch lub Rainbow mógł w pełni reagowaćtraktor , przedarł się do życia i Scootaloo pojechaliśmy prosto z obory , prawie działa kucyki w dół , kiedy ścigał się na boisku.

Rainbow Dash rozpostarła skrzydła i wziął po Scootaloo , choć wkrótce upadła jak jej szkody w końcu dała się we znaki - Twilight Sparkle zwrócił się do firmy Apple Bloom jeszcze raz i powiedział jej , aby uzyskać pomoc : nawet jeśli oznaczało to Celestia sama .. Jabłko Bloom wyraźnie traumatycznym całej sytuacji , ale skinął głową, pobiegła , łzy spływały jej oczy .

Scootaloo kontynuował kierowanie ciągnikiem po polu jak Rainbow Dash naładowana, jej skrzydła ledwo funkcjonować jeszcze jej wściekłość staje się skuteczny , jak ona zacisnęła zęby - zdecydowani powstrzymać .. choć jej determinacja szybko okazało się bać jak Scootaloo nagle obrócił się i pojechaliśmy traktor prawo do niej .

Oczy Twilight Sparkle otworzyła szeroko jak pobiegła do przodu , wołając do Rainbow Dash tylko patrzeć bezradnie , jak jej przyjaciel został skoszony przed oczami - Scootaloo skacząc z ciągnika i pracuje na boisku jaktraktor teraz sterowników nadal w drodze.

Widzącklaczka uciec Zmierzch stanął w płomieniach i aktywowane magii po raz kolejny , teleportacji tuż za jej Twilight zatrzasnął klaczkę do ziemi i trzymał ją w miejscu , jak walczyła .

Zmierzch zaczął krzyczeć , domagając się, dlaczego Scootaloo popełniła takie przerażające zbrodnie - dlaczego zabiła swoich przyjaciół i co myśli .. wszystko Zmierzch otrzymał w zamian został " Grałem tylko w grę ! powiedziała , że będziesz zadowolony ! powiedziała , że będziesz zadowolony ! " .

Gniew Twilight wzrosła w Scootaloo zaczęła płakać , potrząsając lekko jej klacz ponownie zażądał wiedzieć, kto Scootaloo mówił o - który powiedział jej , aby to zrobić .

Wystarczyło kilka chwil Twilight otrzymywać odpowiedzi, jednak jakciężki cios wybija ją od tyłu i Scootaloo otarła łzy , kiedy chwiejnie podniosła się - patrząc na Pegasus ubrana w obcym , nie inaczej niż kolorowy kostium strach na wróble .

" I. . Nie chcę już grać .. " Scootaloo płakał , tylko się cofać jakpegaz wylądował na ziemi - stoi nad leżącym Twilight Sparkle .

" Scootaloo .. to nie była gra .. zrobiłeś swój udział .. teraz moja kolej .. " figura powiedział .

Scootaloo nadal trząść jakpegaz usunięto ich maskę , upuszczając go na ziemię , gdy pokręcił się długą różową grzywę - Toczenie co Apple Bloom iduża grupa kucyków zaczął biec na .

" .. Oni będą tak zadowoleni , gdy zobaczą , co zrobiliśmy .. zobaczysz .. Będą po prostu .. die .. "figura powiedział , odsłaniając uśmiechnięty twarz Fluttershy .

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Autor mógł się choć trochę postarać i pozmieniać te zdania, by miały chociaż sens i poprawną formę. Nie wymagam znania angielskiego jak polaka, ale to jest szczyt lenistwa.
Odpowiedz
Serio..kurna seerio?! google tłumacz -,-
Odpowiedz
o.O google tłumacz?
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje