Zdjęcie

Tajemniczy manekin z Meksyku

białadama 5 11 lat temu 10 665 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Tajemniczy manekin z Meksyku

La Pascualita lub Little Pascuala jest nazwą pewnego manekina panny młodej w mieście Chihuahua, w Meksyku. La Pascualita jest na wystawie swojego sklepu już od ponad 80 lat i jak dotąd nikt jeszcze nie odważył się przenieść manekina w inne miejsce. Little Pascuala nie jest zwykłym manekinem, a otoczoną legendą lalką.

Po raz pierwszy manekin znalazł się na wystawie sk

lepu w marcu 1930r. Jak dziś miał na sobie piękną suknię ślubną, która przyciągała zazdrosne i pożądliwe spojrzenia. Nie tylko suknia, ale i uroda panny młodej zaciekawiła mieszkańców. Wielkie oczy i jasny kolor skóry były niezwykle atrakcyjne. Podobno wygląd manekina był niezwykle podobny do wyglądu pierwszej właścicielki sklepu.

Wzbudziło to podejrzenia mieszkańców. Krążą pogłoski, że jest to zmumifikowane ciało owej właścicielki, która zmarła na ugryzienie przez jadowitego pająka.

Dziewczyna zmarła tuż przed swoim ślubem, prawdopodobnie podczas noszenia sukni ślubnej.

Innym wierzeniem jest to, że lalka ożywa w nocy i zmienia pozycje lub, że jej oczy podążają za tobą, gdy jesteś w sklepie.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Może i nie jest realistyczny ten manekin ale okropne zaciekawienie wzbódziła we mnie jej ręka. :v
Odpowiedz
Hak zobaczylam jej reke to juz pomyslalam ze to Fiona ze Shreka ;-;
Odpowiedz
Ja to rozumiem że ciało ma na sobie maske przez co wygląda jak manekin, a ręka wystaje tej zmumifikowanej babki ...
Odpowiedz
jprdl. widać że to manekin a nie ciało . żałosne -,-
Odpowiedz
Szału nie ma, staniki nie latają.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje