Historia

Życzenie

scaryguy 9 11 lat temu 8 172 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Mężczyzna w podeszłym wieku, stał sam w ciemnej alejce. Nie był pewien, w którą stronę iść. Zapomniał dokąd zmierzał i...kim jest.

Usiadł na chwilę by odciążyć zmęczone nogi, spojrzał w górę i dostrzegł stojącą nad nim starszą kobietę.

Zachichotała i wyszczerzyła resztki zębów w uśmiechu, mówiąc : ''Teraz trzecie życzenie. Jakie ono będzie? ''

''Trzecie życzenie?'' zapytał zdumiony. ''Jak to możliwe, skoro nie wypowiedzialem pierwszego ani drugiego? ''

''Wykorzystałeś już dwa''- odpowiedziała staruszka- ''Ale drugim życzeniem było abym cofnęła wszystko do momentu zanim wypowiedziałeś pierwsze życzenie, toteż nic nie pamiętasz. Wszystko jest tak, jakbyś nie wypowiedział żadnego z nich'' ''Dlatego własnie zostało ci ostatnie,trzecie życzenie ''.

''Dobrze'' odpowiedział niepewnie. ''Nie wierzę w to, ale nie szkodzi spróbować... Chciałbym wiedzieć kim jestem. ''

''Zabawne'' rzekła kobieta,spełniając jego prośbę i znikając na zawsze.''Tak brzmiało twoje pierwsze życzenie...''

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Szczerze to dla mnie jest to przerażające: co on musiał zrobić, że nie chcial pamiętać kim jest
Odpowiedz
Wtf?! Oco w tym kurde chodzi?
Odpowiedz
dobre :)
Odpowiedz
Nie zawszw musi być straszne... dajne przesłanie ;)
Odpowiedz
Bardzo interesujące , krótkie aczkolwiek treściwe opowiadanie. Można w nieskończoność spekulować kimże jest ów jegomość :-)
Odpowiedz
Nie rozumiem.
Odpowiedz
Fajne xd
Odpowiedz
no to chyba słodki to on nie był...
Odpowiedz
Ok... dziwne trochę i dające do myślenia ale nie straszne.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje