Historia

Ed, Edd i Eddy.

flakopożeracz 29 10 lat temu 19 793 odsłon Czas czytania: ~5 minut

Od autorki: Pasta nie jest moje autorstwa, znaleziona gdzieś w otchłani internetu.

Istnieje teoria, która mówi, że w kreskówce ,,Ed, Edd & Eddy" wszystkie dzieciaki są martwe i żyją one w czyścu. Trwa tam nieskończony okres dzieciństwa. Wyjaśniałoby to, dlaczego nie ma tam żadnych dorosłych.

Są różne teorie o ich śmierci, począwszy od eksplozji poprzez wyciek gazu czy wybuchy nuklearne, a kończąc na chorobach, które rozprzestrzeniły się i wybiły większość ameryki środkowej.

Inna teoria sugeruje, że dzieci w cul-de-sac (zaułku, na którym działa się większa część akcji) są martwymi dziećmi z sąsiedztwa, a każde dziecko pochodzi z innych czasów. (Jonny i Rolf z lat czterdziestych, Kevin z dziewięćdziesiątych, Naz z sześćdziesiątych itd.)

Nie zawsze tutaj byliśmy, lecz sąsiedztwo tak. Nawet przed tym zanim pojawiło się na ziemi. To okolica zawsze była. Była dla tych, którzy czuli się zagubieni na tej przeklętej ziemi. Była dla tych, którzy powinni umrzeć długo przed tym, zanim ich prawdziwe życie się zaczęło. Była dla tych, którzy chcieli dorosnąć. Pochodzimy z różnych czasów. Jedna rzecz przypomina nam prawdę o każdym z nas. Żyliśmy w ziemskich realiach na sąsiedztwie, do którego przenieśliśmy się w którymś punkcie naszego życia. Nie pamiętamy dużo z naszego życia na zaułku od czasu, gdy ostatni członek naszej grupy dołączył do nas. Opisaliśmy wszystko, co wiemy:

Rolf jest pierwszym, którzy się tutaj pojawił. W przeciwieństwie do większości z nas urodził się daleko od zaułka. Nawet po śmierci żyje w duchu wychowania z jego starego świata. Żył w obrębie sąsiedztwa długo przed tym, zanim powstało. Syn pasterza. On i reszta jego rodziny założyła farmę na ziemi, która wkrótce zmieniła się w miejsce, na którym zamieszkaliśmy. Zginął w 1903 roku, gdy zajmował się zwierzętami. Byk uwolnił się, a Rolf próbując go zatrzymać został zdeptany na śmierć, dlatego, nawet jeśli wziął ze sobą sporą ilość inwentarza swojej rodziny uznał, że nie zabierze ze sobą bydła. Codziennie zajmuje się farmą, ale jest bardziej niż szczęśliwy, kiedy może pobawić się z innymi dzieciakami z sąsiedztwa.

Jonny był zawsze samotnym dzieckiem. Rolf został jego pierwszym, ziemskim przyjacielem, gdy przybył na zaułek po śmierci. Jego rodzice przenieśli się na ziemię farmy Rolfa niedługo po jego śmierci. Nie było tam żadnych dzieci ani żadnej pracy do podjęcia. To w dużym zakresie wpłynęło na jego psychikę. Tak narodziła się Deska. Razem wędrowali po kraju wspinając się po drzewach, bawiąc się i wpadając w kłopoty. Niestety nie trwało to zbyt długo, gdyż kilka lat później Jonny został zarażony chorobą. W 1922 zmarł po długiej walce z gruźlicą. Widział swojego wyimaginowanego przyjaciela, który był z nim aż do końca. Nawet po śmierci, Jonny wciąż spędza dużo czasu na tułaczce po śmietnikach i ulicach.

Po nim pojawił się Eddy. Eddy urodził się w Nowym Jorku i przeprowadził się do sąsiedztwa w 1932 roku, gdy wielki kryzys uderzał pełną mocą. Okolica, mimo tego że było inna, zaczynała nabierać form z przeszłości, gdy rodziny wprowadzały się i dzieliły teren, który niegdyś należał do rodziny Rolf'a. Wieczny intrygant. Eddy robił wszystko, aby poprawić trochę jakość jego nędznego życia, nawet, jeśli kosztowało go to utratę przyjaźni, czy czegoś innego. Eddy zginął w 1939 roku po jednym z jego wielkich planów wyłudzenia pieniędzy. Utopił się chcąc przekroczyć lokalną rzekę, gdy próbował uciekać od wściekłych dzieciaków, których próbował oszukać. Nawet po śmierci szuka sposobu na zdobycie pieniędzy.

Sarah i Ed przybyli niedługo po tym. W późnych latach czterdziestych zaułek prawie osiągnął swą ostateczną formę po planowanych zmianach, które stały się popularne po wojnie. Zarówno on jak i ona dorastali w czasie drugiej wojny światowej. Oboje mieli różne sposoby na ucieczkę od swojego życia dzieci zabitego żołnierza i ciężko pracującej matki. Sarah była wściekła jak osa i wiecznie wszystko nadzorująca, gdyż chciała wywrzeć na innych wrażenie i pokazać, że to ona tu dowodzi. Tak właśnie wyobrażała sobie życie pani domu. Ed, z drugiej strony, podszedł do tego kompletnie inaczej. Wyłączył się kompletnie. Właściwie, to wyłączył praktycznie wszystko i wszystkich ze swego życia, stając się kimś, kto na pierwszy rzut oka był kompletnym idiotą. Ed stał się wielkim fanem filmów i komiksów o potworach, co ujawniło się po wojnie. Niedługo po tym, w 1953 roku, Ed i Sarah zginęli w wypadku samochodowym, gdy ich matka zabierała ich na wizytę do dziadków.

Nazz wprowadziła się chwilę po ich śmierci. Nazz była dzieckiem kwiatów. Jej rodzice byli hipisami. Była naturalnie piękną dziewczyną, więc zawsze znalazła sposób na zwodzenie chłopców. Żyła flirtując i bawiąc się chłopakami bez żadnych złych intencji. Zginęła prawdopodobnie w najgorszy i najbardziej chory sposób spośród wszystkich dzieciaków z sąsiedztwa. W lecie roku 1979 seryjny morderca wtargnął do jej domu w środku nocy i zgwałcił ją. Zabił ją i całą jej rodzinę. Po tej traumie w podobny sposób jak Ed, odcięła się od świata i zapomniała o jej rodzicach i dlatego po śmierci nigdy nie otrzymywała żadnych nakazów od wychowawców w przeciwieństwie do nas. To dawało jej sporo czasu na zabawy, którym poświęcała czas.

Zaraz po tym wprowadził się Edd. Był dzieckiem dwóch wysoko postawionych profesjonalistów. Przeżył większość życia bez nich. Edd stał się cichym i inteligentnym dzieckiem z łagodnym, i wstydliwym podejściem do życia. Zawsze był ciekawskim typem. Uwielbiał eksperymentować z rodzicami gdy tylko miał okazję. To spowodowało, że w 1986 roku gaz połączony z palnikiem Bunsena zamienił go i jego dom w proch. Był on nieśmiałym i pokornym typem człowieka. Edd po śmierci kierował się zapisanymi rozkazami od rodziców.

Kevin był kolejnym, który dołączył do grupy. Urodził się w dzień śmierci Edd'a. Był jego przeciwieństwem. Kevin pochodził z rozbitego domu. Był zuchwały i odważny. W ciągu życia był cyniczny i zły, co pokazywał na innych dzieciakach. Jego ojciec ubliżał mu i znęcał się nad nim, nie poświęcając mu żadnej uwagi do końca jego dni. Gdy jego ojciec opił się, Kevin próbował się mu postawić, a jego ojciec skatował go. Zginął w drodze do szpitala podczas zimy 1999 roku. Jego ojciec spędził resztę życia w więzieniu. Po śmierci jego życie różniło się od tego, które toczył na ziemi. Miał ojca, który zasypywał go prezentami, jednak nadal zastraszał go nawet po śmierci.

Jimmy był ostatnim, który przybył na zaułek. Zmarł w 2000 roku niedługo po wprowadzeniu się do domu, w którym żył ojciec Kevina. Miał białaczkę odkąd nauczył się chodzić. Zawsze był dzieckiem słabym, a ponieważ miał nadopiekuńczych rodziców, to nigdy nie znajdował się w towarzystwie innych dzieci. Spędził całe życie w małej sypialni kompletnie odcięty od świata. Jimmy przez jakiś czas żył na pograniczu śmierci, ale wreszcie zakończył swój pełen cierpienia żywot.

Siostry Ohydki różniły się od innych mieszkańców zaułka. Nigdy nie prowadziły ziemskiego żywota. Były dziećmi demonów. Wysłane zostały z piekła aby uprzykrzać życie już torturowanych dusz mieszkańców sąsiedztwa. Zaskakujące jest to, iż głównie interesowały się Edami z nieznanych przyczyn. Prawdopodobnie obrały ich jako cel, gdyż byli najsłabsi z całej naszej grupy.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Ohydki*
Odpowiedz
Kocham tą bajkę chociaż stuknie mi 21 lat. na niej się wychowałam- czyli już wiem dlaczego jestem stuknięta o_O
Odpowiedz
hymmm zawszer ogladałam tą bajkę i jakos nigdy o tym nie myślałam
Odpowiedz
To nawet nie creepypasta
Odpowiedz
Oh ale mi tam creepypasta
Odpowiedz
Oglądałem tą bajkę bardzo długo ale nigdy nie myślałem, że może mieć ona jakiś głębszy sens :D Z jednej strony to bezsensu, tym bardziej, że autor tej bajki w filmikach dotyczących jej tworzenia dokładnie opisuje każdą postać. Nie ma tam wzmianki o chorobie bądź śmierci. Postacie były kreowane na podstawie życia tego autora, osób których spotkał w życiu i ich charakterów. I tak na przykład Rolf jest uosobieniem samego twórcy, ponieważ gdy był dzieckiem mieszkał we Włoszech a potem wyemigrował do Kanady. Pamiętam odcinek, w którym to Rolf pokazał tam jakieś swoje zdjęcie i było one oprawione w jakieś złoto, było czarno-białe i on był tam w jakimś dziwnym stroju, doskonale pasującym do 1903 roku. Co do reszty tych dzieci jakoś nie podejrzewałbym aby były one z innych czasów :P Gość, który żył na przełomie XIX i XX wieku nie mógłby się od tak pojawić w teraźniejszym świecie :D Więc być może faktycznie jest to jakiś świat pozamaterialny tylko autor celowo to zataił, bo przecież to ma być bajka dla dzieci, a nie jakaś głębsza psychodela. I jeszcze te dokładnie podane daty śmierci bohaterów i co było ich przyczyną :O Skąd takie informacje ?? W każdym razie ciekawe przedstawienie bajki :D
Odpowiedz
japierdziele NIGDY TEGO NIE OBEJŻĘ
Odpowiedz
Laura Rogóż co źle napisałem?
Odpowiedz
Laura Rogóż robiłem to na szybko :P
Odpowiedz
Moje dzieciństwo właśnie legło w gruzach ;-;
Odpowiedz
tak i ja już niebęde na to patrzył z tego samegopunktu widzenia
Odpowiedz
A była taka fajna kreskówka
Odpowiedz
To wyjaśnia, czemu tak bałam sie kiedyś ochydek ._.
Odpowiedz
I tak kocham tą bajkę, jest najlepsza z całego tego szajsu który leci na CN.
Odpowiedz
Ale wciąż pozostaje tajemnica dlaczego w jednym odcinku byli rodzice dwóch Edd'ów >.< Chociaż przez tą creepypastę wiele się wyjaśniło...
Odpowiedz
Ta bajka... Cóż, teraz wiele rzeczy się wyjaśniło.
Odpowiedz
Jeszcze był brat Eddy'ego
Odpowiedz
Tak właśnie niszczy się moje dzieciństwo ;-;
Odpowiedz
Mam przez to rozumieć, że bajka, którą oglądałam mając 9 lat ma taką historie? o.o
Odpowiedz
Niszczenia dzieciństwa, ciąg dalszy... :(
Odpowiedz
HAhaha. Serio? :D
Odpowiedz
Interesujące..
Odpowiedz
''dzieciaki są martwe i żyją'' FUCK LOGIC :D
Odpowiedz
Bałam się tej kreskówki jak byłam mała, więc liczyłam na to, że pasta tylko spotęguje strach. Niezła, ale trochu się zawiodłam. Liczyłam na coś więcej.
Odpowiedz
usmialem sie przy tym :D
Odpowiedz
... Ta bajka już nigdy nie będzie taka sama.
Odpowiedz
Jaka schiza!!!!!!!!! O_o Zajebiste!!!
Odpowiedz
MAMO!CO TY MI PUSZCZALAS '-'
Odpowiedz
To zmieniło mój sposób patrzenia na te kreskówke. Zajebiste.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje