Film

Tajemnicza sprawa Elisy Lam

venomous 7 10 lat temu 12 587 odsłon Czas czytania: ~2 minuty

W lutym 2013 r. gdy goście hotelu skarżyli się na dziwny smak wody i jej słabe ciśnienie, 21-letnia Elisa Lam, studentka z Vancouver w Kanadzie została odnaleziona martwa w środku zbiornika z wodą w Cecil Hotel w Los Angeles. Stwierdzenie koronera było zaskakujące dla wielu - była to przypadkowa śmierć przez utonięcie - pomimo faktu, że nie znaleziono żadnych narkotyków ani alkoholu podczas autopsji ciała Lam. Jeszcze bardziej niepokojące jest nagranie z taśmy w windzie. Dziwne zachowanie Elise w zaledwie kilka chwil przed śmiercią nadal zostało niewyjaśnione. Cztery minuty wideo pokazuje Lam wciskającą wszystkie przyciski windy, rozmawia z niewidzialną istotą podczas, gdy winda pozostaje "unieruchomiona". Wciąż ukrywa się w rogu windy, a szereg dziwacznych ruchów ramienia i dłoni, które wykonuje, wyglądają jakby były nieludzkie.

Elisa Lam wchodzi do windy i dziwnie wydaje się schylać i naciskać wszystkie przyciski windy. Potem stoi i czeka na drzwi, by się zamknęły. Kiedy zauważa, że ​​drzwi windy się zacięły, zaczyna zachowywać się bardzo dziwnie, jest przerażona i nadal stoi w rogu. Wygląda ona, jakby rozmawiała z czymś niewidzialnym. W końcu wychodzi na zewnątrz, robi kilka kroków w bok a następnie zaczyna poruszać ramionami i rękami w bardzo nienaturalny, wręcz dziwny sposób wspomniany wcześniej. Potem odchodzi. Drzwi windy nagle zamykają się i wszystko wydaje się działać normalnie.

Policyjna oś czasu wykazała, że ​​chwile po dziwnym wypadku windy, Lam w jakiś sposób uzyskała dostęp do hotelowego dachu (powierzchnia dachu była zamknięta i chroniona przez system alarmowy), gdzie kobieta wpadła do zbiornika wody i utonęła. Jej nagie ciało znaleziono dwa tygodnie po jej śmierci, kiedy goście hotelowi skarżyli się na dziwny smak i kolor wody.

Chociaż zachowanie Lam wydaje się być jakimś skutkiem ubocznym narkotyków, nie miała historii stosowania czegokolwiek, ani nie wykryto w autopsji żadnych ich śladów.

Oficjalnie powód śmierci Lam został rozwiązany (przypadkowe utonięcie), ale dla wielu, dręczące pytania pozostają. Elisa pojechała sama do Los Angeles na wycieczkę turystyczną i pozostała w codziennym kontakcie z rodzicami. Jak Lam uzyskała dostęp do strefy dachu, który był chroniony przez zamknięte drzwi i system alarmowy? Alarm powiadamiał zawsze o tym, jak personel hotelu wszedł na powierzchnię dachu. Jak dotarła na szczyt zbiornika, który miał 8 stóp wysokości? Według kierownictwa hotelu, byłoby bardzo trudno wspiąć się na niego. Jak Lam otworzyła ciężkie wieko i zamknęła pokrywę zbiornika wody po tym jak weszła? A co najważniejsze, to dlaczego zupełnie normalna, szczęśliwa młoda dama bez historii stosowania narkotyków zachowywała się tak dziwnie przed śmiercią ?

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

ona cos cpala?
Odpowiedz
Serio? Naprawdę uważacie, że ona zachowywała się normalnie? Jak dla mnie jej zachowanie było conajmniej dziwaczne...Jakby miała jakąś chorobę umysłową
Odpowiedz
tylko mi się zdaje ze gdy zaczyna kręcić nadgarstkami na podłodze widać dwa cienie jej i kogoś (czegoś jeszcze) gdy jej cień znika w raz z nią ten drugi widać jeszcze chwile po czym stopniowo zanika i gdy znikł całkowicie drzwi od windy się zamknęły :P kurwa albo musze w końcu iść spać bo widzę niestworzone rzeczy albo bez kitu zostane detektywem :D
Odpowiedz
nic kompletnie o niczym
Odpowiedz
To wygląda jakby kreciła nadgarstkami,wokół ich własnej osi.Czyli podsumujac dziewczyna choruje na hiperbolizml,i tu widzimy na filmie coś ala stany lekowe przed czymś czego nie m co sugeruje na poczatkowy stan psychozy.Ale prędzej skłaniał bym się ku schizofreni,z tego powodu ze wszystkie późniejsze wydarzenia ta dziewczyna mogła sobie wyobraźc ze ktoś to robi z nią np widzi silacza który podnosi klape i wchodzi do środka a tak naprawdę to robiła sam.Albo mniej prawdopodobne to rozdwojenie jaźni ze w niej samej było parę osób.
Odpowiedz
Phi, też tak macham jak słucham muzyki sam ^^
Odpowiedz
komiczne xD ruchy sa calkiem naturalne ja tez tak potrafie machac rekoma nie widzimy kamery z korytarza a mozliwe ze gdzies tal personel i komus tlumacyzla ze drzwis ie nie chca zmaknac xD blagam xD
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje