Film

Projekt Misanthropia

kanibal 10 10 lat temu 8 764 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Stalaggh - holenderski zespół industrial black metalowy. Nazwa zespołu pochodzi od niemieckich obozów koncentracyjnych stalag z II wojny światowej, a dodatkowe litery g i h są skrótem od global holocaust. Muzycy zespołu pochodzą z Holandii i Belgii. Prawdziwe imiona i nazwiska muzyków nie zostały ujawnione. Stalaggh nigdy nie zagrał żadnego koncertu. Prawdopodobnie Stalaggh powstał w szpitalu psychiatrycznym w Amsterdamie. Jeden z pacjentów poznał dwóch ludzi, którzy zostali wokalistami nowego zespołu. Pierwszy wokalista był mordercą, który kilkudziesięcioma uderzeniami nożem zabił swoją matkę (prawdopodobnie dlatego, że matka pozwala na to, iż jego wuj molestował go seksualnie). Drugim wokalistą został anorektyk z zaburzeniami afektywnymi dwubiegunowymi. Wszystkie partie wokalne z płyty "Projekt Misanthropia" nagrane zostały przez pacjentów szpitala psychiatrycznego. Podobno członkowie zespołu chcieli, aby szaleństwo i emocje były jak najbardziej prawdziwe. Podczas nagrywania płyty jeden z „wokalistów” rzucił się na drugiego i tylko dzięki interwencji reszty osób biorących udział w tym projekcie nie doszło do morderstwa.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

+ dodatek do tego ten morderca próbował kogoś zabic podczas wokalu
Odpowiedz
WHAT to strasznie długie
Odpowiedz
Fajne
Odpowiedz
Idealne przed snem, polecam :)
Odpowiedz
21 minut. Wystarczy.
Odpowiedz
Iza Piechocka każdy z nas ma w sobie ukrytego świra...
Odpowiedz
Od której minuty zaczynają grać, o ile w ogóle to nastąpi -.- jakoś słuchanie jęków niespecjalnie jest interesujące.
Odpowiedz
Chore i dobre...
Odpowiedz
Nie wiem co niektórych tak rajcuje w holocauśie i innych morderstwach z II WŚ... No tak, ci to akurat świry.
Odpowiedz
Muzyka wpada w ucho... ;____;
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje