Historia

Grupa śmierci...

sunring 9 10 lat temu 10 757 odsłon Czas czytania: ~2 minuty

Jak co wieczór położyłem się z laptopem na łóżku nie robiłem nic szczególnego, tylko facebook, kwejk, youtube, straszne-historie.pl. Piszę z przyjaciółmi, przeglądam obrazki, słucham muzyki. Normalny wieczór prawda?

Mam na imie Tomek, mam 17 lat, mieszkam w okolicach Krakowa. Interesuję się sportem, w zasadzie tylko piłką nożną, gram w drużynie w mojej miejscowości, odnoszę sukcesy, fajnie było by się zająć tym w przyszłości.

Jak już wspomniałem mam 17 lat i muszę zacząć się zastanawiać nad przyszłością. Wracając do początku, siedzę właśnie na facebooku, właśnie zobaczyłem, że po prawej stronie widnieje napis "image" a pod nim "dołącz do grupy". Co dziwne żaden z moich znajomych nie należał do tej grupy, pomyślałem, nudziło mi się trochę więc dołączyłem, z początku nic złego nie zobaczyłem, jakieś wpisy, których nie rozumiałem, możliwy inny język ale też jakiś dziwny... No nic, dość na dziś idę spać.

Następnego dnia po przebudzeniu - zły humor, szkoła, dom, rutyna. Zjadłem coś i włączyłem laptop, jako że nie miałem nic ważnego do zrobienia to zalogowałem się na facebooka. Ciekawość po zalogowaniu wzięła górę, powiadomienia "1" - nowy post w grupie "image" Znów te głupie słowa, nic nie rozumiem wpadłem na pomysł że skomentuję ten post, napisałem, "czy ktoś może mi wyjawić co się tu dzieje?".

Jeżeli chodzi o grupę, przez kilka dni nie działo się nic, miałem jakąś nadzieję że coś się dowiem. Pewnego dnia ktoś wysłał mi prywatną wiadomość, brzmiała ona tak "image to nie jest zwykła grupa, zostałeś wybrany na jej członka, nie dowiesz się nic na jej temat ale jeżeli będziesz chciał z niej wyjść, czeka cię coś złego". Przeraziłem się, nie wiedziałem co mam zrobić, czy ktoś robi sobie żart?

Powiedziałem o tym zdarzeniu koledze, powiedział że to jakiś idiotyzm i żebym wyszedł z tej grupy bo to pewnie sataniści. Jak powiedział tak zrobiłem.

Następnego dnia po powrocie ze szkoły towarzyszyło mi dziwne uczucie, po wejściu na facebooka wyświetliła mi się wiadomość "ostrzegałem cię prawda? jesteś kolejny w kolejce, nie będzie bolało". Spanikowałem, nawet jeśli to żart to nie chciałem mieć w tym nic wspólnego. Olśniło mnie, czemu nie zrobiłem tego wcześniej? Tłumacz google, przetłumaczyłem post i wtedy zrozumiałem, zrozumiałem że dołączenie do tej grupy to śmiertelny błąd, najgorsze co zrobiłem w życiu, mają moje IP mój adres, przyjdą po mnie...

Jest późno w nocy, rodzice, pech chciał że pojechali na jakieś imieniny, zostałem sam, tak, sam. Dlaczego miałem wierzyć w "głupie żarty"? Nie wiem, nie wiem w ogóle czy to prawda, cały czas myślę o tym, "jesteś następny, nie będzie bolało", co to ma kurwa być.. Jestem już duży, boję się.

Kiedy to się skończy?

-Rafał, pamiętasz tą grupę co ci opowiadałem w szkole?

-Ta.

-Boję się że to prawda..

-Nie, co ty głupi. Stary, idę spać jest 3 w nocy.

-Czekaj, coś słyszałem.

-Nie wygłupiaj się.

-Kurwa mać przyjdź do mnie szybko, ktoś jest za drzwiami od pokoju.

-Tomek, nie rób sobie jaj.

-wlazi tu awer3sefsdtrdr5gftcyu7iyugkuhillllll

-Tomek to żart?

-...Będziesz następny...

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

I wtedydo jego pokoju wchodzi kumpel i mówi: -kur*a! ależ się nabrał! Na prawdę uwierzyłeś w to co napisałem!? xDDD
Odpowiedz
brakuje rozwinięcia elementu grupy itp...5/10
Odpowiedz
I wtedy właśnie do jego pokoju wszedł Chuck Norris i zaczął walić jego głową w klawiaturę....
Odpowiedz
Końcówka (czat) miała być chyba elementem komicznym. Ja nie wiem, jeżeli to według autora miała być poważna pasta, jak mógł ją w taki sposób zakończyć? ;D
Odpowiedz
słabe... nie powinno byc tak ze on to opowiada skoro cos (lub ktos) go zabiło?
Odpowiedz
trzeci od końca myślnik nie mogłeś napisac na przykład, no nie wiem: (dźwięki rozrywanego ciala) albo (głośny krzyk) albo co?
Odpowiedz
słabe :)
Odpowiedz
Srednie:) Mogles napisać co pisali te osoby w grupie:)
Odpowiedz
Ogólnie jest spoko, ale szkoda że nie napisałaś/eś co przetłumaczył google translate (znając życie i internet zapewne i tak źle by przetłumaczyło xD) w tym poście na ich grupie. 7/10
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje