Historia

Dwuzdaniowe horrory

sectus 16 10 lat temu 15 340 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Kiedy układałem go do snu, powiedział „Tatusiu, sprawdź czy pod łóżkiem nie ma potworów”. Rozbawiony zajrzałem tam i wtedy go zobaczyłem – to był mój syn, który drżąc wyszeptał do mnie jedno zdanie: „Tatusiu, ktoś leży w moim łóżku”.

Po pierwszej udanej kriohibernacji za wszyscy zaczęli świętować. Wyjątkiem był sam zamrożony, który nie był w stanie pokazać, że ciągle jest przytomny.

Nie bój się potworów – po prostu je wypatruj. Spójrz w lewo, spójrz w prawo, poszukaj pod łóżkiem, zerknij za kredens i do spiżarni, ale nie patrz w górę – ona nie znosi, gdy ktoś ją zauważa.

Ostatnią rzecz, którą pamiętam, gdy zgniłymi paznokciami jednej ręki wbijała się w moją klatkę piersiową, a drugą powstrzymywała mnie przed krzykiem, był wskazujący godzinę 0:07 zegar. Zerwałem się z łóżka, uradowany, że to tylko sen, kiedy nagle usłyszałem skrzypiący dźwięk otwieranej szafy – było sześć minut po północy.

Myliłem się, myśląc, że nie może być nic gorszego niż pogrzebanie żywcem. Odkrycie, że nie leżę w grobie sam, było jeszcze gorsze.

Moja córka nie przestaje płakać i krzyczeć w środku nocy. Codziennie odwiedzam jej grób i proszę, żeby przestała, ale to nie pomaga.

W mieście zamknęli kolejne schronisko. Dziwnym trafem z dnia na dzień potaniało mięso.

Obudziłem się i od razu poczułem, że coś tu nie gra – było zbyt cicho. Wyjrzałem przez okno i zobaczyłem przed domem kilkadziesiąt nieruchomych sylwetek, które patrzyły na mój dom.

Zastanawiała się, dlaczego rzuca dwa cienie. Przecież w pokoju była tylko jedna żarówka.

Po amputowaniu ręki, lekarze powiedzieli pacjentowi, że od czasu do czasu może odczuwać złudzenie kończyny fantomowej. Nie przygotowali go jednak na moment, gdy oprócz uciętej ręki będzie też czuł inną – zimną i głaszczącą ją od czasu do czasu.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Świetne! Jeżeli się wczuć w czytanie, można poczuć ten fajny dreszcz niepokoju :D oby więcej takich (Y)
Odpowiedz
Świetne! Jeżeli się wczuć w czytanie, można poczuć ten fajny dreszcz niepokoju :D oby więcej takich (Y)
Odpowiedz
Zapraszam do przesłuchania wersji audio https://www.youtube.com/watch?v=R_tP02hLfsQ
Odpowiedz
Zapraszam do przesłuchania wersji audio https://www.youtube.com/watch?v=R_tP02hLfsQ
Odpowiedz
Zapraszam do przesłuchania wersji audio https://www.youtube.com/watch?v=R_tP02hLfsQ
Odpowiedz
nie rozumiem!!!
Odpowiedz
fajne jest to, że niektóre różni ludzie mogą zrozumieć inaczej :D
Odpowiedz
Te historie straszą o wiele bardziej niż pozostałe na tym portalu ;)
Odpowiedz
Fajne. Łatwo się czyta ^^
Odpowiedz
ehh to może byc długa i nieprzespana noc xD nie no całkiem niezłe fakt pierwsze i ostatnie są prze
Odpowiedz
Ostatniego nie rozumiem
Odpowiedz
Chodzi o to że ziomkowi amputowali rękę i jej nie ma.A lekarze powiedzieli że będzie ją czuł.Ale lekarze nic nie powiedzieli o ręce która będzie go głaskać. Czyli duch albo coś
Odpowiedz
Kilka z CD- ACTION :) Sama go czytałam xd
Odpowiedz
to z córką żądzi!!!
Odpowiedz
Pierwsza i ostatnia najlepsza :D
Odpowiedz
Więcej takich!! *_*
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje