Historia

Staruszka

samara 0 10 lat temu 711 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Pewnego dnia, jedna kobieta wychodziła własnie z supermarketu po zrobieniu zakupów. Była wyraźnie w dobrym humorze.

Podeszła do bagażnika swojego samochodu, aby zapakować tam zakupy.

Gdy już to zrobiła, zamknęła klapę od bagażnika, i zobaczyła starszą panią stojącą przy drzwiach od strony pasażera.

- "Czy mogłaby mnie pani podwieźć do domu? Nie mam samochodu, a cały dzień jestem na nogach"- zapytała staruszka.

- "Z przyjemnością"- odparła kobieta, otwierając drzwi pasażera.

Gdy kobieta zmierzała w stronę drzwi kierowcy, zaczęła czuć się niekomfortowo. Gdy wsiadła do samochodu, zajrzała do torebki.

- "Chyba zgubiłam kartę kredytową, popytam czy ktoś jej czasem nie znalazł."

- "Dobrze, poczekam tu na panią" - odrzekła starsza pani.

Kobieta wróciła do supermarketu po ochroniarza. Opowiedziała mu o zdarzeniu.

Gdy szli razem w stronę jej samochodu, zauważyli że drzwi od strony pasażera były otwarte.

Na fotelu znajdowała się torebka którą miała przy sobie staruszka.

W jej wnętrzu znajdowała się peruka z siwymi włosami, nóż rzeźniczy,oraz sznur..

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Czas czytania: ~poniżej minuty Wyświetlenia: 2

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje