Historia

widzimy cię

karol_hg 0 10 lat temu 1 191 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Dzień jak każdy inny, przeglądałem internet w poszukiwaniu czegoś niezwykłego. Nic nowego smile.dog, gdzie indziej barbie.avi itp., pewnie większość z tych rzeczy to nieudolne kopie, bo przecież nie działają tak jak pisze w opisach. Podczas poszukiwań znalazłem coś czego wcześniej nie widziałem, jakiś obrazek z gry typu NES. Nie bardzo wiedząc o co chodzi otwarłem stronę z tym obrazkiem. Strona była dziwna, wszędzie jakieś obrazki, a po prawej opcja "szukaj" i lista tematów. Otworzyłem pierwszy z brzegu temat i zobaczyłem następne obrazki, które jak poprzednio nie miały nic ze sobą wspólnego. Wpisałem w opcje szukania frazę "NES", myśląc, że znajdę to co wcześniej widziałem, bo nie ukrywam zainteresowało mnie to. Znalazłem dosłownie wszystko oprócz tego co szukałem. Zdezorientowany zacząłem skupiać się na tych grafikach. Na pierwszy rzut oka wyglądały normalnie, ale po przyjrzeniu się dostrzegłem, że każda z postaci czy to jakieś zwierzę, czy człowiek, wszystkie mają całkowicie czarne oczy. Przerażony tym co zobaczyłem próbowałem wyłączyć stronę, ale się nie dało !? Chciałem wyłączyć komputer, nie reagował. Pozostało mi tylko jedno, zbadać tą stronę dokładniej. Klikałem w różne odnośniki, ale każdy uruchamiał nową masę tych obrazków, co gorsza zauważyłem, że oczy tych postaci są większe i ciemniejsze. Były wszędzie, postanowiłem wejść w inną kategorię, ale zamiast listy tematów wszędzie była fraza "widzimy cię". Ich oczy stawały się ciemniejsze, jedyne co pamiętam później to mrok.

Ciało willa znalazła jego mama przed komputerem, podobno był cały blady i miał puste oczodoły.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje