Historia

Szósty Zmysł

karol_hg 10 10 lat temu 7 367 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Pewnie każdy z nas boi się czegoś, lub kogoś co teoretycznie nie istnieje (np. duchów). Strach przed nieznanym jest tak nieodmienną stroną człowieka jak jego zmysły, więc dlaczego się boimy ?

Odpowiedź jest dość skomplikowana, niby myślimy że coś złego może nam się stać, ale to nie jest jedyny powód. To uczucie jest czymś co wywołuje nieznana część naszego mózgu. Tą zdolność mają tylko ludzie zdrowi, nie posiadają jej ani zwierzęta, ani osoby z defektami mózgu. Istnieje pewne wyjaśnienie naszego strachu przed nieznanym (np. skrzypieniem lub szeptami, które w rzeczywistych sytuacjach są dla nas normalne i niestraszne) wyjaśnia się to istnieniem tzw. "szóstego zmysłu", który według naukowców jest zdolnością do wyczuwania niezidentyfikowanych zjawisk paranormalnych, co oznacza, że gdy odczuwamy nieuzasadniony strach to coś niewykrywalnego jest w naszym pobliżu. Tak działa np. medium, które potrafi rozmawiać z duchami.

Czy, to oznacza, że duchy istnieją ? To bardzo prawdopodobne, ponoć nasz "ukryty zmysł" jest tak czuły, że może nas obudzić w środku nocy, gdy "obiekt paranormalny" jest dość blisko. To właśnie noc jest najbardziej aktywnym czasem. Niektórzy "ludzie medium" twierdzą, że właśnie wtedy zmarli i demony chcą się z nami skontaktować lub pokazać swój gniew z którym umarli. Tak więc gdy w środku nocy nagle, bez żadnego powodu się obudzisz, pamiętaj, że to nie jest przypadek.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Bardzo ciekawe fajnie jakby cos takiego pojawialo sie czesciej �
Odpowiedz
fajne ;)
Odpowiedz
To jest takie nakurwianie że się w nocy będę bać
Odpowiedz
https://www.youtube.com/watch?v=qxycj-_oR40 WARTOO !!
Odpowiedz
Dzięki, już więcej nie zasnę. ._.
Odpowiedz
U mnie w nocy słuchać jakby coś traskało
Odpowiedz
Kiedyś, gdy obudziłem się w nocy usłyszałem śmiech niemowlaka. Nie mam młodszego rodzeństwa, sąsiedzi nie mieli wtedy dzieci...
Odpowiedz
to moze dlatego jak sie budze w nocy widze dziwne cienie, a jak zasypiam to słysze głosy hmmm fajnie
Odpowiedz
To dla tego obudziłam się w nocy...
Odpowiedz
Mam przejebane, budzę się każdej nocy kilka razy... >.<
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje