Historia

Nie zapalaj światła...

Użytkownik usunięty 13 10 lat temu 8 816 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Witaj. Nigdy mnie nawet nie widziałeś ani nie słyszałeś. Myślisz - kolejna osoba która straszy na stronach. Nie. Nie przyszłam Cię straszyć. Przyszłam Cię ostrzec. Nie jestem zwykłą osobą. Mieszkam w innym świecie, w innym wymiarze. Wiem, co czeka Cię w przyszłości i zawsze przy Tobie jestem by dopilnować przeznaczenia. Zgaś światło, zasłoń zasłony - razi mnie błysk waszych żarówek. Proszę, zrób to abym mogła dalej kontynuować. Zgasiłeś? Wchodzę. Stoję tuż za Tobą. Nie, nie odwracaj się, to bez sensu i tak mnie nie zobaczysz. Delikatnie przejeżdżam palcami po Twoim karku. Nie czujesz tego. Może przeszyć Cię dreszczyk, jeśli Twój szósty zmysł jest bardzo czuły. Czytaj dalej. Ważne abyś w tym momencie poczuł się bezpieczny w mojej obecności. Nie możesz odczuwać strachu, nie bój się. Delikatnie bawię się Twoimi włosami - nie czujesz tego. Ale wiedz, że nie chcę Cię skrzywdzić.

Masz swój przeznaczony los - pilnuję go, ale mam też moc go zmienić. Czytaj dalej, a może będziesz mógł dziś odmienić swój los.

Może domyślasz się co jest Ci przeznaczone. Wypowiedz słowa:

"Chcę poznać przyyszłość akava"

Ważne byś znacznie przedłużył literkę "y" w słowie przyszłość. Nie możesz też tego wypowiedzieć w myślach - nie zadziała. Wypowiedziałeś na głos?

Teraz wypowiedz w myślach "za 15 lat..."

I pomyśl jakiekolwiek wydarzenie. Twój mózg jest teraz tak silnie połączony ze mną. Przesyłam Ci Twoją przyszłość. Podoba Ci się? Ok. Jeśli nie, powiedz głośno "Nie" tak abym słyszała. Czy czujesz jakiś dreszczyk? Tak, kilka moich znajomych przyszło. Możemy zmienić Twój los ale pamiętaj - najważniejsze są Twoje czyny. Musisz na nie uważać -nie naprawimy tego, co już się stało. Czujesz chłód? Powoli Cię otaczamy. Ale spokojnie. Nie zapalaj światła to niebezpieczne, i spłoszysz nas. Nie, nie ma o tym mowy to by było nierozsądne. Delikatnie zbliżamy się do Ciebie. Jeśli jesteś czujny poczujesz coś, usłyszysz, lub zobaczysz. Spokojnie.

A więc? Teraz wyobraź sobie swoją WYMARZONĄ przyszłość. Pokaż mi ją.

Taak, widzę. Duże wymagania masz prawda? Pomogę Ci, ale pamiętaj najważniejsze jest to co TY robisz.

Powoli przyzwyczajam się do Twojego świata. Czuję jak rozpiera mnie energia. TWOJA energia. Jak staję się coraz bardziej bliska twemu światu.

Dziękuję, za oddanie mi połowy siebie. Jestem taka jak Ty. Czuję Twój przyspieszony oddech na mojej skórze. Jedna rada na teraz: NIE ZAPALAJ ŚWIATŁA.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać
Dokonaj zmian: Edytuj

Komentarze

A ja przy tym ostatnim "NIE ZAPALAJ ŚWIATŁA" zzapalilaem
Odpowiedz
Świetne! Uwielbiam takie opowiadania, są najlepsze. Zwłaszcza, że zrobiłam wszystko tak jak to było napisane :D
Odpowiedz
Przy "stoje tuż za tobą" zacząłem sie smiać, ja leże na kanapie przy ścianie
Odpowiedz
Super
Odpowiedz
odruchowo przy "zbliżamy się do cb" zaczęłam machać rękami, jak psychicznie chora :///
Odpowiedz
Jak przejechałaś mnie po włosach jak jestem łysy ?
Odpowiedz
Świetnee !!!
Odpowiedz
Dawaj z tymi znajomymi zrobimy melanż :D
Odpowiedz
Nie zgasiłem światła i opieram sie plecami o ścianę :D
Odpowiedz
Nawet miło się czytało ale czegoś mi tu brakowało :)....
Odpowiedz
super milo sie czyta a jak sie wciagnie to nawet czuc ten dreszczyk emocji
Odpowiedz
Mi też :) Takie historie, są moim zdaniem najlepsze, ciekawie się czyta : D
Odpowiedz
Wow, mi się podoba:D
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Czas czytania: ~2 minuty Wyświetlenia: 680

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje