Zdjęcie

Brązowa Dama z Raynham Hall

karol_hg 1 10 lat temu 7 082 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Brązowa Dama z Raynham Hall

Jest taka fotografia, którą widziało z pewnością wiele osób, które choć trochę interesują się spirytyzmem, duchami i zjawiskami paranormalnymi. Zdjęcie jest określane jako “Brązowa Dama z Raynham Hall”. Fotografia została wykonana 19 września 1936 roku w Raynham Hall w Norfolk (Anglia) ok. godziny 16.00 przez dwóch londyńskich fotografów – Captain Provand i Indre Shira. Pracowali oni dla magazynu Country Life i wykonywali zdjęcia mebli w budynku. Nagle Shira rzekł do współtowarzysza, że zdawało mu się jakby zobaczył osobę schodzącą po schodach. Provand odkrył klapę aparatu i odruchowo wykonał zdjęcie. Przypadkiem uchwycili coś jeszcze oprócz schodów. Na zdjęciu widać przezroczystą zakapturzoną postać schodzącą w dół.

Raynham Hall to dawna siedziba rodziny Townshend. Okoliczni mieszkańcy twierdzą, że posiadłość jest nawiedzona przez Brązową Damę, którą może być Dorothy Walpole – druga żona vice hrabiego Charles’a.

Zobacz też 18 NAJSŁYNNIEJSZYCH ZDJĘĆ DUCHÓW: http://straszne-historie.pl/galeria/9002-18_najslynniejszych_zdjec_duchow

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

fajne ale nudne troche bo nie wiadomo o co chodzi... czytalam lepsze i srałam po gaciach ze strachu nie śpiąc 3 noce...
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje