Historia

BÓJNA WYOBRAŹNIA

ilkaa0410 1 10 lat temu 965 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Wiecie jak to jest, gdy jedziecie sami samochodem w nocy? Czasem pobliskie drzewa i krzewy przybierają dziwne, a nawet przerażające kształty. Niestety to sprawia, że przyspieszamy nie zwracając uwagi na znaki czy ludzi. Oczywiście to nasza wyobraźnia, a raczej mózg, który projektuje ,,Dziwne rzeczy" wyglądające na prawdziwe.

Kiedyś jechałem sam nocą, podczas gdy las wyglądał jak krwiożercza siedziba duchów, wisielców i stworów. Moje serce zaczęło bić mocniej. Nacisnąłem gaz by jak najszybciej się stamtąd wydostać. Jednak coś przyszło mi na myśl. Gdzieś słyszałem, że naszym strachom trzeba powiedzieć ,,Nie" i pokazać kto tu tak naprawdę rządzi. Gdzie indziej natomiast trzeba być dla nich miłym. Druga propozycja wydawała się bardziej bezpieczna. Zwolniłem do dwudziestki, by stanąć przy drzewie, które z mojej perspektywy wyglądało na powykrzywiane monstrum z wystającymi kośćmi i kręgosłupem. Uśmiechnąłem się i pomachałem mojemu ,,Wymyślonemu stworkowi". Jednak po chwili dodałem gazu i jak najszybciej odjechałem, kiedy stwór odwrócił się i również mi pomachał.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Dobra, ale to raczej urocze i śmieszne niż straszne xDD
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje