Historia

LA NUIT

białadama 8 11 lat temu 7 399 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Pewien pochodzący z Francji młody ambientowy muzyk imieniem Charles podjął nowy ciekawy projekt. Zamierzał nagrać dźwięki, jakie wydaje podczas snu i wydać je pod tytułem „La Nuit” („Noc”). Charles mieszkał sam za miastem, co pozwoliło wyeliminować odgłosy ruchu ulicznego, alarmów samochodowych i innych tego typu rzeczy z nagrania. Planował ten projekt przez wiele miesięcy, kompletując sprzęt który pozwoliłby mu odpowiednio uchwycić wszelkie dźwięki.

W końcu, dwudziestego siódmego września zdecydował się wykonać swój plan. Rozstawił cały sprzęt i poszedł spać o północy.

Następnego dnia Charles przesłuchał nagranie. Przez pierwszą godzinę słychać było tylko jego przewracanie się z boku na bok i odległe szczekanie psa oraz kilka samochodów (ciągle za dużo, nie chciał w ogóle nagrywać ich odgłosów). Druga godzina nagrania była podobna. W trzeciej Charles usłyszał coś, co go przeraziło.

Dokładnie w trzeciej godzinie i dwudziestej czwartej minucie nagrania można było usłyszeć dźwięk otwierających się drzwi jego sypialni.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Straszne historie jesteście super <3
Odpowiedz
a może pani na telefon a on o niej zapomniał
Odpowiedz
Chyba tak zrobie
Odpowiedz
Może pies.
Odpowiedz
a gdzie jest jakis filmik
Odpowiedz
aż spojrzałem na drzwi
Odpowiedz
nie wiem czy już było, ale poczułem sie przerażony, a gdybym ja coś takiego nagrał? brrrr...
Odpowiedz
Było
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje