Historia

wiadomość do ciebie

karol_hg 0 9 lat temu 805 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Pewnie zastanawiasz się kim jestem, i dlaczego do ciebie piszę, wiem że mnie nie pamiętasz, i że tym bardziej nic o mnie nie wiesz. Chce ci powiedzieć, że naprawdę istniejesz tu i teraz, tylko śpisz. Udało mi się przekazać przez twój sen tą wiadomość którą teraz odbierasz.

Może uznasz to za kłamstwo ale ty tam nie żyjesz, to co widzisz to wymyślona przez ciebie fikcja, której poświęcasz cały swój umysł, tak, że doszedłeś już do wniosku, iż jesteś jakimś przez siebie wymyślonym stworem nazywanym przez ciebie w śnie "człowiekiem". Czasami wracasz, ale kiedy rozmawiamy nie wiesz kim jesteś, nie wiesz co tu robisz, próbuje ci wszystko wyjaśnić. Pamiętam jak kiedyś też wstałeś, opowiadałem ci o mnie o tobie o tym, że spałeś, lecz ty z powrotem zasnąłeś. Później wstałeś nie pamiętałeś niczego. Pewnego razu kiedy wyjaśniałeś mi co ci się śni, powiedziałeś, że w tamtym świecie też śpisz, a gdy tam wstajesz często nie pamiętasz co działo się po zaśnięciu. To wtedy jesteś tu w twoim prawdziwym świecie, tylko nie rozumiem dlaczego ciągle o tym zapominasz.

Jak następny raz wstaniesz, chcę byś był świadomy i nie udawał głupca, wlaśnie po to napisałem tą wiadomość.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje