Historia

The Midnight Game

kirashi 0 9 lat temu 2 331 odsłon Czas czytania: ~2 minuty

"The Midnight Game" (Gra o Północy) jest starym rytuałem, wywodzącym się z czasów pogańskich, stosowany głównie jako kara za kwestionowanie przepisów religii. Choć była używana w głównej mierze, jako swoistego rodzaju odstraszacz, aby nie łamać prawa narzuconego przez bogów. Istnieje bardzo duże ryzyko zgonu lub doznania trwałego uszczerbku na zdrowiu psychicznym podczas trwania rytuału. Dlatego też, zaleca się aby NIE próbować doświadczać tego na własnej skórze. Jednak dla tych, którzy szukają przypływu adrenaliny lub są zainteresowani obrzędami okultystycznymi, przedstawiam proste instrukcje, które pozwolą wam na mały dreszczyk emocji.

Pamiętajcie, że robicie wszystko na własną odpowiedzialność.

INSTRUKCJA:

PRZYGOTOWANIA: Cały rytuał należy rozpocząć dokładnie o północy, w przeciwnym wypadku nie zadziała. Materiały, które są nam potrzebne to: świeca, drewniane drzwi, co najmniej jedna kropla własnej krwi, kawałek papieru, zapałki lub zapalniczkę oraz sól. Jeżeli jest was więcej, każdy z was potrzebuje oddzielnych materiałów oraz musi każdy krok wykonywać oddzielnie.

KROK PIERWSZY: Napisz swoje imię (pierwsze, drugie i jeżeli posiadasz także trzecie) i nazwisko na kawałku papieru i umieść na nim przynajmniej jedną kroplę SWOJEJ krwi. Następnie poczekaj, aż krew wchłonie się w papier.

KROK DRUGI: Wyłącz wszystkie światła w domu. Podejdź do drzwi (pamiętaj o tym, że muszą być drewniane) i umieść przed nimi kartkę ze swoimi danymi. Teraz weź do ręki świecę i zapal ją. Umieść palącą się świecę na papierze.

KROK TRZECI: Zapukaj do drzwi 22 razy (ostatni raz musi wypaść dokładnie o północy). Następnie otwórz je, zdmuchnij świeczkę i zamknij drzwi za sobą. Właśnie zaprosiłeś "Midnight Mana" (Północnego człowieka) do Twojego domu.

KROK CZWARTY: Natychmiast, ponowie zapal świeczkę.

W tym miejscu zaczyna się gra. Musisz teraz poruszać się po swoim pokrytym w ciemnościach domu, z zapaloną świeca w ręku jako jedynym źródłem światła. Twoim celem jest uniknięcie "Midnight Mana", aż do godziny 03:33.

Jeżeli płomień świecy zgaśnie, to znak, że "Midnight Man" jest w pobliżu. Na ponowne jej odpalenie masz dokładnie dziesięć sekund.

Jeżeli Ci się to nie uda, Twoim jedynym ratunkiem jest usypanie dookoła siebie okręgu z soli.

Jeżeli żaden z tych zabiegów się nie powiedzie, "Midnight Man" ześlę na Ciebie, Twe największe koszmary, aż do godziny 03:33.

Jeżeli jednak uda Ci się w ciągu 10 sekund ponownie odpalić świeczkę, możesz dalej kontynuować grę.

Jeśli uda Ci się utworzyć krąg soli, należy pozostać w nim aż do 03:33.

Jeżeli, uda Ci się kontynuować Twoją podróż po domu do godziny 03:33 (nie zostaniesz też uwięziony w kręgu soli) to znak, że wygrałeś.

Pobyt w jednym miejscu przez całą grę, spowoduje jedynie to, że "Midnight Man" szybko Cię odnajdzie. ZALECA SIĘ, aby przez cały czas być w ruchu.

NIE włączaj żadnych świateł podczas gry.

NIE używaj latarki.

NIE kładź się spać.

NIE używaj krwi innej osoby.

NIE używaj zapalniczki jako zastępstwa dla świecy. Nie zadziała.

I zdecydowanie NIE próbuj prowokować "Midnight Mana" w jakikolwiek sposób.

To wszystko. Miłej zabawy.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje