Historia

Ukryta wiadomość

białadama 18 11 lat temu 18 974 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

W czasie wojny pewien żołnierz sumiennie pisał do swej matki raz w tygodniu, aby wiedziała, że wszystko jest w porządku. Jednak pewnego tygodnia nie dostała listu i od razu zaczęła się martwić. Jakiś czas później otrzymała list od armii mówiący, że jej syn został pojmany do obozu dla więźniów wojennych, zapewnili ją jednak, że nie ma podstaw by myśleć, że Amerykańscy żołnierze są tam źle traktowani. Kilka tygodni później kobieta w końcu otrzymała list od syna: ''Droga Mamo, postaraj się o mnie nie martwić, dobrze nas traktują i zostanę wypuszczony jak tylko wojna się skończy. Pamiętaj by odkleić znaczek dla małego Teddy’ego do jego kolekcji. Kocham Cię, Joe''. Kobieta ucieszyła się z listu, ale była zdezorientowana, bo nie miała pojęcia kim jest ''mały Teddy''. Postanowiła jednak odkleić znaczek jak życzył sobie syn. Na odwrocie znaczka widniał napis: ''Oni odcięli mi nogi!''

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

wow
Odpowiedz
Dobre
Odpowiedz
Jakis dreszczyk na koncu jest, ale nie ze strachu
Odpowiedz
Fajna historia , krótka ale dobra
Odpowiedz
True Story :P podobny motyw trafił się w pewnym wojennym filmie (niestety ni pamiętam tytułu)
Odpowiedz
co takie krótkie
Odpowiedz
Kiedyś osoby czytające ten portal mieli zdecydowanie większe wymagania. Teraz jakoś dziwnie wszystko jest "dobre", "fajne", "straszne" i "wow!". Jak to się stało?
Odpowiedz
Zgadzam się w pełni z Kasią Bartnik
Odpowiedz
Ja pierdole po komentarzach widać poziom ludzi którzy siedzą na tej stronie.
Odpowiedz
Tylko tyle?
Odpowiedz
Bardzo fajne :)
Odpowiedz
Dobre, ale skądś znam
Odpowiedz
Spoko:)
Odpowiedz
mało straszne ale spooox ;)
Odpowiedz
nudne . -.- ;p
Odpowiedz
lipa .
Odpowiedz
Heu Hue ;P
Odpowiedz
O lol!
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje