Historia

Niepotrzebny przystanek

thepele 1 11 lat temu 952 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Pewna rodzina wracała późnym wieczorem z wakacji Ciemna droga w gęstym lesie .. w pewnej chwili ojciec zatrzymał samochód w tym ciemnym lesie i powiedział ze musi iść się załatwić .. i żeby matka z córka się pozamykały a jak on wróci za 5-10 minut popuka w tylną szybę trzy razy i one będą widziały ze to on wraca i mu otworzą ..Minęło 5 minut 10, 20 pol godziny .. matka zdenerwowana powiedziała córce żeby zamknęła drzwi dokładnie i czekała a ona pójdzie zobaczyć za tatą i za jakieś 10 minut jak znajdzie tatę wrócą to popukają umówione 3 razy w tylną szybę i wtedy im otworzy.. córka cala wystraszona na początku nie chciała pościć matki .. lecz po chwili się zgodziła pozamykała dokładnie drzwi i czekała na rodziców... po 10 minutach rodzice nadal nie wracali to samo po 20 ... w końcu po 30 minutach mała usłyszała pukanie w tylną szybę .. Puk ... puk.. puk...Cala uradowana ze to jej rodzice już wrócili obróciła się żeby otworzyć im drzwi jednak jej oczom ukazał sie makabryczny widok .. to na końcu sznurka zaczepionego o drzewo wisiały poodcinane głowy jej rodziców i równomiernie pukały o tylną szybę samochodu... puk...puk...puk...

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

było
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje