Historia

Zwierzę i duch

thepele 23 11 lat temu 12 140 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Zauważyłeś, że tak jak w strasznych opowieściach, zwierzęta często wpatrują się tam, gdzie Ty nic nie widzisz? Wiesz, że duchy potrafią się bardzo szybko przemieszczać? Naukowcy mówią, że psy (i parę innych zwierząt) nie chcą oglądać telewizji, ponieważ ich oczy są bardziej efektywne od naszych, więc wszystko co widzą jest dla nich jednym obrazkiem. W zasadzie to filmy składają się z obrazków, które po prostu bardzo szybko przeskakują, a my tego nie widzimy, prawda? To tak, jakbym przyspieszył wideo razy 100. Wtedy widziałbyś nieruchomy obraz. Tak samo jest z psami. A co, jeśli duchy nie są przezroczyste? Jeśli są całkowicie widoczne, ale poruszają się zbyt szybko, abyśmy mogli je zobaczyć, byłoby wiadome, dlaczego akurat zwierzęta je widzą. To by wytłumaczyło cienie, które czasami widzisz w kącie oka.

W co się teraz wpatruje Twoje zwierzę?

Myślę, że nigdy się nie dowiemy, czyż nie?

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

kilka dni temu byłem w domu tylko z psem. suczka leżała na kanapie i spała. Nagle zeskoczyła z kanapy i usiadła około metra od ściany. siedziała tak 2-3 sekundy, warknęła, znowu odczekała 2-3 sekundy, po czym odwróciła się, położyła na kanapę, popatrzyła na mnie, merdnęła i ułożyła do snu. chwilę potem wybiegłem z domu z psem pod pachą. w życiu się tak nie bałem.
Odpowiedz
Mój pies często patrzy w lustro,a jak przybyła do nas po raz pierwszy to na nie warczała...
Odpowiedz
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Odpowiedz
żółw też? XD
Odpowiedz
mój pies przez większość czasu śpi
Odpowiedz
Właśnie przeglądam ten temat i nie widze nic
Odpowiedz
Mój pieseł śpi ._.
Odpowiedz
Mój brat śpi.
Odpowiedz
mój brat ogląda film...
Odpowiedz
a ty niby skad to wiesz???
Odpowiedz
moje psy najczęściej to się gapią na lodówkę, ale nie sądzę, żeby im o duchy chodziło... ;)) ale też i TV oglądają, to nie wiem... ;PP
Odpowiedz
przykro mi, ale nie mam zwierząt:c
Odpowiedz
Moja świnka morska gapi sie w coś za mną... obracam się.. o nie tam jest moje łóżko! Zaraz pochłonie mnie do bezgranicznego leżeniaa...
Odpowiedz
Z tym telewizorem to dla mnie bujda, ale całość bardzo przekonująca :)
Odpowiedz
mój pies czasami się na coś gapi a tak szczerze ja mieszkam w bloku akurat nad moim mieszkaniem jest strych i zawsze w godzinie około 22 słychać jak coś piłuje drewno przez chwilę później słychać tylko odkładanie narzędzi i czasami kroki a czasami nawet nie, i to nikt z bloku ponieważ nikt tam nie ma po co piłować drewna a nawet jak słychać te kroki to nie słychać jak ktoś schodzi ze strychu.
Odpowiedz
o nie!moja rybka patrzy na plastikowego nurka w akwarium!czyżby był nawiedzony?
Odpowiedz
Gentelman.
Odpowiedz
Oj tam pierd*lenie, mój kot wciąż nadaje do niewidzialnych" kolegów", których swoją drogą sporo się przewija przez moją chałupe. wy mi lepiej powiedzcie co to oznacza, że po jeba*ej 1:30 rano słychać chrobotanie w ścianach?
Odpowiedz
Mój pies właśnie gapi się na szafę... Chwila... Ja nie mam psa... ;____;
Odpowiedz
mój pies patrzy na kościól co to kurwa ma znaczyć a tera na moje okno domagam sie wyjaśnienia
Odpowiedz
a mój pies patrzy teraz na mnie. czy jestem duchem?
Odpowiedz
Mój piesio... ;c
Odpowiedz
Bzdura, cała masa zwierzaków ogląda tv i nie robi z tego wielkiego halo Już sensowniejsze byłoby stwierdzenie że po prostu widzą duchy, zjawy i inne cudawianki
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje