Historia

On część 3

licentia 0 9 lat temu 655 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Poczuła nagły przypływ nienawiści i gniewu. To głód. Czas polowania.

Swoimi długimi i brudnymi od ropy pazurami rozszarpywała każdego kto stanął jej na drodze na dwie części. Krew się lała. Nie mogła znaleźć ofiary, nie podobali jej się.

Znalazła pożywienie. Smak surowego mięsa. Latające po okolicy trzewia. Ozdoba z jelit. Spełniła się.

Rozłożyła skrzydła podobne do kruczych. Odleciała. Wróciła do swego domu. Zastała go, zastała z kolejna przypaloną różą i jeszcze jednym lecz nietypowym podarunkiem. Z sercem. Sercem jego ofiary, które wyrwał dla niej.

Nawet dwa demony rządne krwi, sexu i zemsty potrafiły kochać. I jak widać kochać bez granic. Praktycznie byli tacy sami.

On kiedyś też przez to przeszedł, był człowiekiem. Lecz stała się pewna "tragedia" nazywana również śmiercią.

Zamordowali go.. Ona przedawkowała psychotropy i tabletki nasenne w dodatku popite alkoholem. Dziwne wizje spowodowane niewiadomym lecz podświadomym przywołaniem go. Potworne i obrzydliwe obrazy przed oczyma. Ona już dawno nie żyła, a nawet o tym nie wiedziała. Bynajmniej jej ciało było martwe, "dusza" krążyła po piekle.

-Tak na prawdę do tej pory nie wiem co się stało.

-Dopiero po czasie wróci Twoja pamięć, wszystkiego się dowiesz. Ja tylko sprzyjałem i pomagałem Twojej śmierci, a właściwie to pomagałem Kostusze.

-A Ty, jak zginąłeś?

-Odcięli mi głowę.

-Tak po prostu?

-Tak, najzwyczajniej w świecie. Nie czułem bólu. Byłem tutaj, od dawna. Nie wiem jak.

-To czemu mnie tak bolało? Czemu ja nic nie wiem?

-Bo tu sprowadziłem Cię ja.

Delikatnie opadła na łoże zmęczona polowaniem. Położył się obok niej. Mocno ją w siebie wtulił.

Zasnęli, razem w swoim "romantycznym" zimnie.. Lecz czy razem się obudzą?

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje