Historia

Wypadki chodzą po ludziach

miyumisaki 0 9 lat temu 1 091 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Witaj.

Ta historia nie będzie o potworach, opętanych lalkach, nawiedzonych domach czy duchach.

Chcę wam opowiedzieć o pewnym zjawisku, które trwa już bardzo długo. Nazywam się Rin i miałabym już.. Chyba 19 lat. Jestem tu uwęziona. To będzie trwać wieczność. Pomóżcie mi.

Codziennie rano budzę się i słyszę Głosy.

-I tak umrzesz. Zginiesz. Tylko to cię czeka. śmierć - Te Głosy są w mojej głowie.

Piję herbatę, jem śniadanie.

-Umrzesz - tylko ja to słyszę.

W nocy śni mi się moja śmierć. Za każdym razem mam wypadek. Nienawidzę nocy.

Idę do szkoły, zachowuję spokój.

-Już blisko... Umrzesz.

Ulica. Bardzo boli mnie głowa, głosy przedzierają się przez siebie.

-Umrzesz. UMRZESZ! - Słyszę.

Nagły pisk, nie czuję ciała. Krzyki. W oddali widzę dziewczynę, łudząco podobną... Do mnie!

Budze się nocą, 2.38 w szpitalu. Głosów nie ma. Trzęsę się. Wpadam w panikę i wybiegam na korytarz. Nic nie pamiętam. Pielęgniarka szybko podbiega do mnie i odpowiada na moje pytania.

-Miałaś mnóstwo szczęścia, ten wypadek...

Minął tydzień i wyszłam ze szpitala. Wracam do domu, chodnikiem, z uśmiechem. Wprawdzie nic nie pamiętam z wypadku, ale to nawet lepiej. Słyszę pisk i krzyki. Auto zderza się z dziewczyną. Zszokowana przyglądam się sprawcy. A raczej... Sprawczyni! Ona wygląda jak... Ja.

Budzę się w szpitalu, 2.38.

Uwaga!

Dnia 02.07.2014r 17latka została potrącona. Szukamy sprawcy, który zbiegł z miejsca wypadku. Podajemy numery rejestracyjne samochodu, zapisane przez jedyną osobę, która widziała sprawcę. AB0108, Prosimy o kontakt!

Witaj!

Jestem Rin i niedawno kupiłam samochód. Jego numer rejestracyjny to AB0108 - nie wiem czemu, ale od razu wiedziałam, że z takim numerem kupię samochód. Jakbym go już gdzieś wcześniej widziała. Ale jest nowy. No cóż - wypadki chodzą po ludziach.

02.07.2014r

Drogi pamiętniku,

Dziś widziałam wypadek. Nie wiem czemu, ale już pamiętałam numer rejestracyjny samochodu.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje