Historia

Odcięte zasilanie

lexiexi 17 9 lat temu 10 149 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

James przybył do domu późno w nocy. Zamknął drzwi frontowe i wszedł do swojego mieszkania pogrążonego w ciemności.

- Hej kochanie, miałam wczesny lot do domu! Jestem w sypialni, była awaria zasilania!

James był zaskoczony, ale szcześliwy, że mógł usłyszeć głos swojej dziewczyny. Była przez kilka dni w podróży służbowej.

- Ok, idę tam!

Błądził przez ciemność do sypialni. Ostrożnie podszedł do łóżka i usiadł na nim.

- Hej kochanie - powiedział i poczuł jak ramiona dziewczyny owijają się wokół niego - Jezus! Abigail, jesteś lodowata!

Wzdrygnął się, gdy poczuł jej zimną skórę.

- Wiem ogrzewanie było wyłączone od kilku godzin. Chodź do mnie kotku, wejdź do łóżka i pomóż mi się rozgrzać.

Powiedziała to starając się przybrać słodki ton. James rozebrał się i położył telefon na stoliku obok łóżka. Zdjął okulary i przysunął się do Abigail.

Był przez chwilę zaskoczony, kiedy jego telefon zaczął dzwonić. Podniósł go i spojrzał, ale nie rozpoznał numeru, jednak odebrał.

- Halo?

- Hej kochanie, to ja. Wciąż jestem na lotnisku. Nie mogłam dostać tego lotu, ale wkrótce będę mogła dostać następny. Prawdopodobnie będę w domu o poranku... Halo? James?

Wtedy poczuł lodowaty uścisk na ramieniu.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Straszne !!!!!
Odpowiedz
Druga część! Bo co się stało z James ' em?
Odpowiedz
Pewnie zginął : (
Odpowiedz
Taki historyjek w w ch.j dużo.
Odpowiedz
Już kiedyś było takie coś ale to żona była w domu a mąż zostawił wiadomość na sekretarce i był gif. Skopiowane.
Odpowiedz
Gdyby to rozwinąć było by spoko, ale tak jest jednym z wielu tak samo oklepanych opowiadań.
Odpowiedz
To samo bylo na pewnym filmiku (na tym portalu tez byl) tylko zmienione plci byly :PPP
Odpowiedz
Ludzie, jak możecie pisać, że to jest fajne? Przewidywalne do bólu, takich historyjek jak ta jest setki. Nic nowego i zaskakującego nie wnosi. Schemat na schemacie, oklepane, śmiechu warte.
Odpowiedz
Czołg XD
Odpowiedz
Mi się podoba
Odpowiedz
słabe
Odpowiedz
Bedzie czesc 2 czy to tylko tyle?
Odpowiedz
Super :)
Odpowiedz
Zmieniona wersja "Śpiocha"
Odpowiedz
"Chwilę zaskoczony"?
Odpowiedz
taka sobie :/
Odpowiedz
Super ale troche krótka :)
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje