Historia

Wiadomości od martwej dziewczyny

mariella 33 9 lat temu 55 008 odsłon Czas czytania: ~5 minut

Mam dość, muszę się tym podzielić. Dostałem kolejną wiadomości i jest gorsza niż poprzednie.

Moja dziewczyna zginęła 7 sierpnia 2012 roku. To był wypadek trzech samochodów, wracała do domu i ktoś przejechał na czerwonym świetle. Zmarła kilka minut po zderzeniu.

Byliśmy ze sobą 5 lat. Nie była zbyt chętna by brać ślub (mówiła, że to archaiczne), ale gdyby chciała poślubiłbym ją po 3 miesiącach związku. Była niesamowita; typ dziewczyny która zawsze wybierała wyzwania. Najbardziej lubiła kempingi, ale interesowała się nowymi technologiami. Pachniała cynamonem.

Ale nie była idealna. Zawsze mówiła mi coś w stylu „jeśli odkorkuję pierwsza, nie mów o mnie tylko dobrych rzeczy. Nigdy tego nie lubiłam. Jeśli będzie inaczej, tylko mi zaszkodzisz. Moje wady są częścią mnie.” No więc to jest dla Em: muzyka którą mówiła, że lubi, różniła się od tej która naprawdę jej się podobała. Jej definicją czułości było drobne przytulenie. Miała bardzo długie palce u stóp, jak u szympansa.

Wiem, że to nie ma nic do rzeczy, ale nie czułbym się dobrze mówiąc o niej bez opisania wam jaka była. Do rzeczy. Em była martwa od około trzynastu miesięcy kiedy pierwszy raz napisała.

4 września, 2013

http://straszne-historie.pl/data/images/90372e1bb40b4613ed23d7655e2c0da0.png

Emily: cześć

Nathan: kto to?

bardzo dziwnie jest dostawać wiadomości z konta Emily.

??

no dobra

cóż, w przyszłości wysyłaj mi wiadomości ze swojego konta, nawet jeśli chcesz pogadać o jej stronie

Emily: cześć

Nathan: Susan? Jesteś na koncie Emily.

Wtedy się zaczęło. Nie usunąłem konta Emily, żeby móc czasem wysłać jej wiadomość, wstawić coś na jej tablicę, przejrzeć zdjęcia. Zbyt ostateczne (i zbyt nie w jej stylu) wydawało mi się robienie jej memoriału. Miałem dostęp do jej konta tak samo jak jej mama, Susan. Oboje mieliśmy hasło, ale Susan spędziła na nim jakieś 3 minuty (albo w ogóle przy komputerze). Po lekkim zaniepokojeniu, doszedłem do wniosku że to ona do mnie pisała.

16 listopada 2013

http://straszne-historie.pl/data/images/0da46a91c3399f2b0eca8d6ddcf917f2.png

Emily: cześć

chodźmy do ***** w niedzielę

Nathan: kto to do cholery jest?

Emily: koła w autobusie

Nathan: proszę, powiedz mi kim jesteś

Susan potwierdziła, że nie logowała się na facebooka Em od tygodnia w którym zginęła. Em znała wielu ludzi, więc pomyślałem, że to jeden z jej obcykanych technologicznie „przyjaciół” robi sobie ze mnie jaja w najgorszy z możliwych sposobów.

Zauważyłem prawie od razu, że ktokolwiek ze mną pisał, odtwarzał stare wiadomości z naszych rozmów.

http://straszne-historie.pl/data/images/e748d5730256e02f89474da0f6942c5d.png

„Koła w autobusie” było z dnia kiedy rozmawialiśmy o piosenkach na naszą wycieczkę, która nigdy się nie odbyła. „Cześć” powtórzyło się wcześniej z milion razy.

Około lutego 2014, Emily zaczęła tagować się w moich zdjęciach. Dostawałem powiadomienia, ale tag samoistnie znikał zanim zdążyłem przejść do zdjęcia. Pierwszy raz gdy udało mi się jedno złapać, poczułem jakby ktoś uderzył mnie w brzuch. „Ona” tagowała się w miejscach gdzie lubiła przebywać, albo gdzie zazwyczaj bywała. Mam zrzuty ekranu dwóch zdjęć (z kwietnia i czerwca; to jedyne jakie dorwałem, więc są trochę poza chronologią której staram się trzymać)

http://straszne-historie.pl/data/images/59819c310c105ad6720040417c166eda.png

http://straszne-historie.pl/data/images/a11a6f4eab60cf5d48410d1cd003ba98.png

W tym czasie zacząłem mieć problemy ze snem. Byłem zbyt wściekły, by spać.

Tagowała się na przypadkowych zdjęciach co kilka tygodni. Przyjaciele, którzy to zauważyli, powiedzieli że to jakiś dziwny błąd. Ostatnio spostrzegłem, że byli też znajomi którzy zauważyli i nie powiedzieli nic. Część usunęła mnie ze znajomych.

Niektórzy mogą zastanawiać się, czemu po prostu nie usunąłem konta. Chciałbym. Na jakiś czas to zrobiłem. Mimo wszystko gdy nigdzie nie wychodzę miło jest mieć przyjaciół którzy z tobą pogadają. Miło jest odwiedzać profil Em kiedy nie ma już zielonej kropki obok jej imienia. Zawsze byłem samotnikiem, nawet gdy żyła. Jej śmierć zmieniła mnie w prawie że pustelnika i facebook oraz gry MMO były (i są) moimi jedynymi kontaktami z ludźmi.

15 marca

http://straszne-historie.pl/data/images/e8c813c1dafd48015b03b50b4bb67c8a.png

Nathan: czemu to robisz? Czemu ją ciągle tagujesz?

Wysłałem domniemanemu hakerowi wiadomość.

25 marca dostałem odpowiedź.

http://straszne-historie.pl/data/images/ea518cdde1a7091f017934ebc8b74b90.png

Emily: cześć

cześć

cześć

cześć

Nathan: niszczysz mnie.

Nie wiem czemu sprawia ci to przyjemność.

Emily: omg świece o zapachu cynamonu

Nathan: idź w diabli

Emily: czemu to robisz?

Kilka miesięcy później zauważyłem, że ona odtwarzała nie tylko swoje, ale też moje słowa.

Moje odpowiedzi wydają się być słabe. Specjalnie dawałem mu/jej emocjonalną „przynętę” (niszczysz mnie) żeby podtrzymać tą gierkę. Uważałem, że ktoś kto jest w stanie robić coś takiego czerpie radość z czyjejś rozpaczy. Pisałem na forum technologicznym szukając sposobu żeby namierzyć tę osobę i skontaktować się z pomocą techniczną facebooka. Musiałem trzymać go przy sobie, żebym mógł zebrać „dowody”.

Zanim ktokolwiek zapyta, tak, zmieniałem hasło i informacje bezpieczeństwa niezliczoną ilość razy.

16 kwietnia dostałem to:

http://straszne-historie.pl/data/images/0da684546c7fd127dd5d290bcf6ce2ab.png

Emily: powinniśmy nagrać własny kawałek

jfc Samantha :/

nie, inaczej

nie ma szans na przejście

nie ma szans na przejście

jak dużo?

boczne drzwi garażu

boczne

ja*

nie ma szans na przejście

To wygląda jak słowna sałatka. Jak we wszystkich rozmowach, to są strzępy jej wiadomości wysyłanych za życia.

29 kwietnia

http://straszne-historie.pl/data/images/1a9029a7086f28e1c7133a8ad4484ea7.png

Emily: pieczona fasola na tostach

nie wiem, powiedziałam „spytaj Nathana”

Nathana”

Nathana”

Nathan

Nathan: nie wiem co się dzieje

nie wiem jak ty to ciągle robisz

proszę przestań

Emily: proszę przestań

nie wiem co się dzieje

Nathan

nie wiem co się dzieje

Żadnego tropu. Facebook odpowiedział mi, że od jej śmierci lokalizacja wskazuje miejsca logowania które są mi dostępne (mój dom, moja praca, dom jej mamy itd.) Moja odpowiedź tutaj nie była przynętą. „Spytaj Nathana” było naszym hermetycznym żartem, zbyt frajerskim żeby go wyjaśniać, ale widząc jak „ona” znowu to mówi kompletnie mnie sparaliżowało. Moja reakcja w realnym świecie była mniej ładna.

Jej ostatnie wiadomości zaczęły być dla mnie przerażające, ale do teraz się nie przyznawałem.

8 maja

http://straszne-historie.pl/data/images/cde72e49e32c7e63a92560529266a871.png

Emily: ja*

ja*

-12

-15

mój sweter jest w suszarce, a na zewnątrz jest zimno :(

na zewnątrz jest zimno

zimno

zimno

Nathan

proszę przestań

ja*

zimno

LOD OWAT O

nie wiem co się dzieje

„LOD OWAT O” to pierwsze własne słowo które stworzyła. Miałem przez to koszmary w których siedzi w zimnym samochodzie, zamarznięta, sino-niebieska, a ja stoję na zewnątrz w cieple krzycząc żeby otworzyła drzwi. Nawet nie wie że tam jestem. Czasem jej nogi są ze mną na zewnątrz.

24 maja

http://straszne-historie.pl/data/images/885b68b6eab2aa23525cbdd7ec8e8647.png

Nathan: jestem pijany

tęsknię za tobą

ktokolwiek jest na tym koncie, nie obchodzi mnie to

ciągle wracam z pracy i oczekuję że będziesz przy komputerze

chyba powinien już do tego przywyknąć?

Emily: o prostu pozwól mi iść

Nie byłem naprawdę pijany. Nie była zbyt romantyczną dziewczyną i zawsze zawstydzało ją wymienianie się słowami „kocham cię”, przytulanie, mówienie jak dużo dla siebie znaczymy. Lepiej jej to szło gdy byłem podpity. Często udawałem pijanego.

Jej odpowiedź skłoniła mnie w końcu do zamknięcia jej profilu, mając nadzieję że to się skończy. Może się to wydawać nieszkodliwe w porównaniu z jej poprzednimi wiadomościami- te słowa są skopiowane ze starej rozmowy gdzie przekonywałem ją żeby pozwoliła się odwieźć z domu znajomego.

W wypadku deska rozdzielcza ją zmiażdżyła. Została rozerwana w ukośnej linii od jej prawego biodra do połowy lewego uda. Jedna z jej nóg była wciśnięta pod tylne siedzenia.

Cofając się w czasie, 7 sierpnia 2012

http://straszne-historie.pl/data/images/9f22f8d5007ed509666069ba7fa9639a.png

Nathan: hej, wracasz do domu?

Emily

kiedy odczytasz tą wiadomość natychmiast do mnie zadzwoń

zadzwoniłem do ****** i powiedzieli, że wyszłaś o 4

zaczynam panikować

niedobrze mi, proszę proszę zadzwoń

emily

emily

odbierz telefon

To z dnia w którym zginęła. Wracała z pracy około 4.30. To, oraz kilka wiadomości zostawionych na sekretarce, to ostatni raz kiedy mówiłem do niej myśląc że żyje. Zaraz zobaczycie czemu wam to pokazałem.

Wczoraj, 1 lipca 2014

http://straszne-historie.pl/data/images/73dc8817e3a303a4becf6ffb1a18c406.png

Emily Memorial: hej, wracasz do domu?

Emily

kiedy zobaczysz tą wiadomość natychmiast do mnie zadzwoń

proszę przestań

zadzwoniłem do ****** i powiedzieli że wyszłaś o 5

zaczynam panikować

proszę przestań

zimno

Emily

Emily

odbierz telefon

nie wiem co się dzieje

zimno

LODOWATO

Zrobiłem z jej strony memoriał kilka dni po otrzymaniu wiadomości o chodzeniu. Do dzisiaj nic nie pisała, nie tagowała się na zdjęciach.

Nie wiem co robić. Czy mam usunąć to konto? Co jeśli to ona? Rzygać mi się chce. Nie wiem co się dzieje.

Właśnie usłyszałem dźwięk powiadomienia na facebooku. Jestem zbyt przerażony żeby przełączyć kartę i to sprawdzić.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

wow to jest extra ^_^
Odpowiedz
Super! To jest jakaś creepypasta, czy to na faktach autentycznych te screeny i wgl? xd
Odpowiedz
W orginale jest jeszcze że on otworzył tą karte a tam było zdjęcie jego drzwi i komputera.
Odpowiedz
Umarła w moje urodziny ;_; xd A pasta bardzo mi się podobała :p
Odpowiedz
Raz została pomylona płeć albo pomyłka w zdaniu...
Odpowiedz
Nawet realistyczne, nawt mi ciary przeszły po plecach :D
Odpowiedz
Super ;)
Odpowiedz
Świetne... siedzę po ciemku w pokoju a tu nagle jakieś trzaski z drugiego pokoju... myślałam że padne :) 10/10 cudo :)
Odpowiedz
Czy tylko ja nie wiem o co w tym chodzi?
Odpowiedz
http://creepypasta.wikia.com/wiki/My_Dead_Girlfriend_Keeps_Messaging_Me_on_Facebook Tu jest w całości ale po ang. Kilka linijek więcej po otwarciu 2 karty.
Odpowiedz
bardzo mi się podoba ;) fajnie napisane ;)
Odpowiedz
9/.10. Historia zajebista, ale jakby rozłożyć to na dwie części, jak on już otwiera tą kartę... To by było coś. Także czekam na "WIADOMOŚĆ OD MARTWEJ DZIEWCZYNY 2." ;)
Odpowiedz
O otworzeniu karty jest w oryginale, na angielskiej Creepypasta Wiki. http://creepypasta.wikia.com/wiki/My_Dead_Girlfriend_Keeps_Messaging_Me_on_Facebook
Odpowiedz
Jedna z lepszych :)
Odpowiedz
No nawet fajna ;p Tylko jak przeczytałam o palcach długich jak u szympansa to jebłam ze śmiechu :D XD
Odpowiedz
Trochę to smutne ;c ale daje dobrą radę dla osób, które po "rozłące na zawsze" z bliską osobą nie umieją po prostu dać jej odejść w spokoju. Dla autora wielki szacunek ode mnie!
Odpowiedz
Słaba
Odpowiedz
Widzę w tej historii ukryty sens... 10/10
Odpowiedz
Historia fajna i za razem wciągająca 8/10
Odpowiedz
Dziewczyna umarła w moje urodziny. :3
Odpowiedz
Coś młoda jesteś :D
Odpowiedz
Jestem głupi i nie rozumiem. Wytłumaczy ktoś szympansowi o co chodzi?
Odpowiedz
Uguu, wspaniałe. `u` Jedyne do czego mogę się przyczepić, to do tłumaczenia w niektórych miejscach. c;
Odpowiedz
Przeciętne, ale autor bardzo się postarał.
Odpowiedz
Dobra pasta, wciąga .. Mało takich jest.
Odpowiedz
Ciekawa historia, nawet trochę wciągająca ;)
Odpowiedz
Bardzo slabe zakonczenie najgorsze.
Odpowiedz
przejmujące, wręcz niesamowite
Odpowiedz
Myślałam, że będzie to kolejna głupia historyjka, ale jednak zostałam mile zaskoczona :3 Bardzo mi się podoba, dałam plusika :3
Odpowiedz
Pozwól jej odejść;)... fajna ta historia;))
Odpowiedz
Podoba mi się ta historia. Nawet bardzo :D
Odpowiedz
Miała bardzo długie palce u stóp, jak u szympansa. Padłam ze śmiechu.
Odpowiedz
To mnie rozwala.��
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje