Zestawienie

Zdjęcia skrywające mroczne tajemnice

admin 28 9 lat temu 405 516 odsłon Czas czytania: ~2 minuty
Zdjęcia skrywające mroczne tajemnice

Zapraszamy do obejrzenia galerii, w której znajdziecie pozornie normalne zdjęcia. Skrywają one jednak w sobie mroczne tajemnice. Odkryjcie je!

Powyższe zdjęcie przedstawia 14-letnią Reginę Kay Waiters, zrobione zostało przez seryjnego mordercę - Roberta Bena Rhoadesa. Podróżował on po Stanach Zjednoczonych ciężarówką, na pace miał urządzoną "komnatę tortur". Zdjęcie zostało wykonane w opuszczonej stodole w Illinois, gdzie Rhoades zamordował tę dziewczynę. Przed zabiciem obciął jej włosy i zmusił do ubrania czarnej sukienki oraz szpilek.


Zdjęcia skrywające mroczne tajemnice

Na zdjęciu znajduje się Tyler Hadley wraz z przyjacielem. Zdjęcie zostało wykonane na imprezie, którą urządził Tyler. Aby móc wyprawić przyjęcie... zabił swoich rodziców młotkiem, wybrał pieniądze z ich konta. A co najgorsze - podczas imprezy ciała rodziców ciągle znajdowały się w sypialni. Hadley wyznał co zrobił swojemu przyjacielowi, ten wydał go policji. Po zatrzymaniu Hadley przyznał, że planował kolejne przyjęcie następnego wieczora.


Zdjęcia skrywające mroczne tajemnice

Zdjęcie zostało wykonane w Północnej Irlandii, 15 sierpnia 1998 roku. Chwilę po jego zrobieniu wybuchła bomba, ukryta w czerwonym samochodzie. Mężczyzna oraz dziecko przeżyli wybuch. Fotograf zmarł, zamach którego dokonała IRA, spowodował śmierć łącznie 28 osób.


Zdjęcia skrywające mroczne tajemnice

Fotografia została wykonana przez filipińskiego polityka. Robił on zdjęcie swojej rodzinie, kiedy świętowali nadejście nowego roku. Na kadrze zdołał uchwycić swojego zabójcę. Chwile później polityk zmarł. Dzięki zdjęciu policji udało się szybko złapać sprawcę.


Zdjęcia skrywające mroczne tajemnice

Chwilę po zrobieniu tego zdjęcia osoby na nim się znajdujące zostały porażone piorunem. Wykonano je w parku narodowym Sequoia, na szczycie góry Moro Rock, w 1975 roku. Byli to dwaj bracia, ten znajdujący się po prawej stronie przeżył, ale został silnie poparzony. Popełnił on później samobójstwo.


Zdjęcia skrywające mroczne tajemnice

Fotograf jeden z chińskich gazet chciał uwiecznić mgłę jaka spowiła miasto. Rozstawił sprzęt na moście i zaczął swoją pracę. Przypadkiem uchwycił samobójcę, który skoczył z mostu.


Zdjęcia skrywające mroczne tajemnice

Zdjęcie przedstawia Tarę Calicio oraz drugą, niezidentyfikowaną dziewczynę. Ta pierwsza została porwana i nigdy nie udało się jej odszukać. Zdjęcie zostało znalezione na parkingu przed supermarketem w 1989 roku.


Zdjęcia skrywające mroczne tajemnice

Zdjęcie przedstawia dwóch holenderskich inżynierów, na krótko przed śmiercią. Pracowali oni jako obsługa techniczna wiatraków prądotwórczych. Kiedy przeprowadzali konserwacje jednego z nich, doszło do zwarcia, które wywołało pożar. Ogień rozprzestrzenił się niezwykle szybko, nie byli w stanie dojść do schodów, znajdujących się w trzonie wiatraka, którymi mogliby uciec. Spłonęli żywcem. Stanęli przed strasznym wyborem - zginąć w ogniu czy od upadku...


Zdjęcia skrywające mroczne tajemnice

Na zdjęciu widzimy Blanche Monnier, Francuzkę, która przez 24 lata byłą więziona w podziemiach. Przez ten czas nie wychodziła na zewnątrz, w jej "lochu" roiło się od szczurów i owadów. Uwięził ją jej brat, który nie chciał dopuścić do jej ślubu, który - jak sądził - zrujnowałby opinię rodziny. Zdjęcie zostało zrobione zaraz po jej uwolnieniu przez policję, w 1901 roku.


Zdjęcia skrywające mroczne tajemnice

Fotografia przedstawia grupę przyjaciół z Libanu. W samochodzie terenowym widocznym za ich plecami znajduje się bomba. Wybuchła ona parę minut później. Miała ona zabić ważnego libańskiego polityka.


Zdjęcia skrywające mroczne tajemnice

Zdjęcie przedstawia Johna Lennona pod jego domem, daje on autograf Markowi Chapmanowi. Godzinę później, gdy Lennon wracał do swojego mieszkania Chapman śmiertelnie go postrzelił.


Zdjęcia skrywające mroczne tajemnice

Fotografia przedstawia tzw. Cienie Hiroszimy. Widoczne zarysy to jedyne pozostałości po ludziach, którzy przebywali w epicentrum wybuchu bomby atomowej w Hiroszimie.


Zdjęcia skrywające mroczne tajemnice

Zdjęcie z kamery przemysłowej. Przedstawia ono dwuletniego chłopca - Jamesa Bulgera, który zostaje właśnie porwany. Prowadzi go dziesięciolatek, który wraz z swoim rówieśnikiem zabiją później Jamesa w brutalny sposób. Będą go torturować - wlewać mu farbę do oczu, wkładać baterie w otwory ciała, kopać, bić, rzucać w kamieniami. Zrzucili mu 10 kilogramowy kawał żelaza na głowę. Lekarze badający zwłoki nie potrafili określić, które z obrażeń było przyczyną śmierci - obrażeń było po prostu zbyt wiele.


Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Jak dla mnie zdjęcie numer 13 to najgorszy horror jaki mógłby przydarzyć się mojemu dziecku, chyba nie można ufać nikomu.
Odpowiedz
Eee.. czy ktoś może mi wytłumaczyć o co chodziło w 11: ,,przedstawia Johna Lennona pod jego domem(...)Godzinę później, gdy Lennon wracał do swojego mieszkania" ?
Odpowiedz
Wyszedł sobie z domu. Spotkał gościa. Dał mu autograf i poszedł tam gdzie zamierzał. Gdy godzinę później wracał ten czekał i go zabił co tu takiego nie pojętego?
Odpowiedz
Małgorzata Mallek Nie godzinę tylko dał mu autograf rano a zginął w nocy xD
Odpowiedz
Jeden z nich przypomina mojego znajomego
Odpowiedz
W 13 zdjęciu historia była inna. Chłopcy zostawili młodego na torach po czym został przecięty przez pociąg.
Odpowiedz
Te zdjęcie z politykiem, który "uwiecznił" swojego zabójcę... Chłopiec stojący za babcią patrzył się w stronę mordercy... Nikt nic nie wiedział ? Mało prawdopodobne...
Odpowiedz
W 9 wyraźnie widać że to nie fotografia
Odpowiedz
Kiedyś nie miałeś takiej technologii.
Odpowiedz
Ciężko idzie się przez tę galerię. To jest po prostu niepojęte, że człowiek może zrobić coś takiego człowiekowi.
Odpowiedz
Zdjecie nr 7 - ktoś odszyfruje jaka książka leży obok dziewczyny?
Odpowiedz
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/0b/MySweetAudrina.jpg
Odpowiedz
jezu jak mozna dopuscic sie takiego bestialstwa
Odpowiedz
7, a one nie są w sypialni, lub bagażniku?
Odpowiedz
Hah, Lenon pewnie narysowal mu karnego kutasa albo cos napisal xD
Odpowiedz
*Lennon
Odpowiedz
7 - ta osoba z tyłu to chłopak - Michael Henley, który zaginął w kwietniu '88.
Odpowiedz
Pierwsze zdjęcie myślałem, że to JB nie straszcie kurwa...
Odpowiedz
Nie klnij kultury Jezus Cie Kocha
Odpowiedz
W 13 aż płakać mi się chce..co za brutalność : (
Odpowiedz
racja. smutne :(
Odpowiedz
Bahory jak widać pewnie były o siebie zbyt zazdrosne. Zawsze chcą, żeby to na nie zwracano uwagę. Nigdy tego nie zrozumiem.
Odpowiedz
Najlepsze jest to, że oni to ponoć zrobili bo chcieli sprawdzić czy policja ich złapie po porwaniu
Odpowiedz
http://nasygnale.pl/gid,14131957,img,14132043,page,4,title,Gdy-morderca-jest-dziecko,galeria.html szkoda, że to biedne dziecko nie miało szansy na normalne życie, zwyrodnialce powinni dostać poprawczaka a później do końca życia więzienie! Z takich sk***ów nie wyrośnie nic normalnego!!!!!
Odpowiedz
W 9 - więziła ją matka, razem z jej bratem, a nie tylko brat. Za to w 13, lekarze dobrze wiedzieli co było przyczyną śmierci - chłopiec został położony na torach, tamci torturowali go podczas czekania na pociąg, który przeciął go na pół.
Odpowiedz
To ostatnie najlepsze
Odpowiedz
Ha! 7/13 Odszyfrowałem, zanim przeczytałem :)
Odpowiedz
Świetna galeria!
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje