Historia

Scooby Doo - odcinek który nigdy nie był upoblikowany

xmadelinex 0 9 lat temu 4 203 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Miałem wtedy okazję zobaczyć jak wygląda studio gdzie robią odcinki z serii Scooby Doo. Pewnie każdy z nas oglądał tą bajkę. Studio było ciemne, i nie tak sobie je wyobrażałem. Widziałem jak przebiega dubbing postaci, jak wygladały szkice, oraz jak wstawiają dźwięk. W pewnym momencie musiałem zostać sam w pomieszczeniu. Zacząłem się rozglądać i zauważyłem drzwi, a że jestem ciekawskie jajo, musiałem tam zajrzeć.

W środku były półki z płytami. Na każdej płycie napisany był numer odcinka. Choć była płyta która nie była podpisana. Pomyślałem że wezmę ją, bo pewnie była nie przydatna. Po dwóch godzinach wróciłem z płytą do domu.

Zacząłem ją obracać. Płyta była nienaruszona. Włożyłem ją do odtwarzacza CD. Uruchomiły się napisy. Jakość była bardzo słaba. Odcinek był normalny. Paczka przyjaciół szukała ducha w starym domu. Choć niedaleko końcówki, zaczęło dziać się coś dziwnego. Scooby Doo został pojmany przez zjawę. Cztery łapy miał przypięte do stołu. Zjawa trzymała nóż. Przejechała delikatnie po brzuchu Scoobiemu. Zaczął skomlić. Zjawa zrobiła psychiczny uśmiech, i włożyła głęboko nóż w jego brzuch, i jechała tak do samego dołu. Krew obryzgała ściany, a jego flaki spadły na podłogę. Na moje wyglądało to bardzo realistycznie. Zjawa zaśmiała się, i odcinek się skończył.

Nadal niewiem co o tym myśleć. Odcinek nie został wypuszczony na ekrany............. chyba........

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje