Historia

Zrób mi zdjęcie.

rysiunekozawa 0 9 lat temu 860 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Takemephoto to strona założona przez młodą licealistke z Meksyku. Początki jej istnienia były dość marne, mało kto ją odwiedzał i mało kto zakładał konto. Było to raptem 30 osób. Jednak strona w szybkim czasie została zamknięta.

Mia robiła zdjęcia świetnej jakości, jej sprzęt był naprawdę profesjonalny, długi czas zbierała na niego. Zdjęcia były jej jedyną i największą pasją. Uważała, że każda fotografia ma swoją historie. Miała też pewny, nie do końca dobry zwyczaj, nigdy nie oglądała zdjęć na aparacie- od razu trafiały na jej strone. Podczas oglądania ich zauważyła pewne podobieństwo. Na każdym zdjęciu w oddali stała odwrócona tyłem kobieta. Zauważyła to nie tylko ona, pod zdjęciami zaczęły pojawiać się dziesiątki komentarzy, na jej strone przybywały nowe osoby. Nie rozumiała co się dzieje, wszystko stało się bardzo szybko. Ogarnięta euforią na widok 500 odwiedzających i próśb o jej zdjęcie, chwyciła szybko za aparat. Ustawiła samowyzwalacz, wyciągnęła kciuk w góre i uśmiechnęła się. Tym razem nie mogła oprzeć się pokusie, by obejrzeć owe zdjęcie w aparacie. To był błąd. Obok niej stała ta sama kobieta, która pojawiała się na innych zdjęciach. Jednak tym razem stała przodem. Miała zwierzęcą twarz i nienaturalnie długie, wystające zęby, z których sączyła się krew. Zdjęcie zostało dodane o 7;05. Zgon dziewczyny stwierdzono o 5;37.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje