Historia

Kapitan Hak

scaryguy 12 11 lat temu 7 925 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Zakochana para wybrała się na przejażdżkę samochodem. Znaleźli nieuczęszczaną drogę pośród lasu, zaparkowali samochód i zaczęli się całować. Robiło się coraz goręcej, kiedy to w radiu przerwali nadawanie muzyki podając komunikat o niebezpiecznym szaleńcu zbiegłym z pobliskiego zakładu psychiatrycznego.

Spiker nazwał go „Kapitanem Hakiem”, gdyż psychopata miał zamocowany hak zamiast prawej dłoni… Dziewczyna zaczęła się denerwować, lecz chłopak zapewniał ją, że nic się im nie stanie. Po kilku minutach znów zaczęła nalegać by udali się w bezpieczniejsze miejsce, lecz chłopak znów odrzucił propozycję.

Minęło kilka chwil gdy dziewczyna usłyszała zgrzyt czegoś ostrego o dach ich samochodu… zaczęła krzyczeć i domagać się, by natychmiast stąd odjechali. Zdenerwowany chłopak stwierdził, iż to tylko gałąź, jednak zapalił silnik i ruszył. Gdy dotarli do domu dziewczyny, ta wysiadła lecz od razu zaczęła krzyczeć i pokazywać palcem w kierunku drzwi od strony pasażera… przestraszony chłopak wybiegł sprawdzić co się dzieje i zobaczył…

że na klamce od drzwi zaczepiony był zakrwawiony hak wyrwany z ręki psychopaty, któremu umknęli w ostatniej chwili…

Historia ta jest prawdziwa. Miała miejsce w Teksasie i mówi o mordercy nazwanym przez policję The Phantom Killer.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

gitara i cud malina ;)
Odpowiedz
Dobrze mu tak :) fajna ciekawostka . Good job
Odpowiedz
Fajne
Odpowiedz
3 słowa które tak działają ze jest to jeszcze straszniejsze - oparte na faktach *.*
Odpowiedz
kocham na faktach wtedy są straszniejsze
Odpowiedz
Jakiś film był z tym, jakże prawdziwym, motywem. Tytułu nie pamiętam.
Odpowiedz
Nie idę więcej do lasu, NEVER!
Odpowiedz
Dobre xd
Odpowiedz
Dobre :D
Odpowiedz
No krótkie i fajne. ; )
Odpowiedz
Uuuu. Kapitan Hak :) A Piotruś Pan był?? ;)
Odpowiedz
Dobre, bo na faktach.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje