Zestawienie

Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...

admin 17 9 lat temu 133 340 odsłon Czas czytania: ~1 minuta
Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...

Hobby? Wariactwo? Głupota? Igranie z własnym życiem? Nazwijcie to jak chcecie, ale jedno trzeba im przyznać - są oni piekielnie odważni i muszą mieć nerwy ze stali! Mowa o młodych ludziach - głownie ze wschodu - którzy bez żadnych zabezpieczeń wchodzą na wysokie budynki i konstrukcje. Im wyżej i bardziej niebezpiecznie, tym lepiej. Zjawisko to ma już nawet swoją nazwę - sky walking, i staje się coraz bardziej popularne. Niestety, nie zawsze kończy się to pozytywnie dla uczestników tego typu "zabaw" (ale o tym później). Sprawdźcie naszą galerię + mały bonus na końcu.


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...

Następnych kilka zdjęć zrobionych będzie przez Rosjanina - Alexanda Remeva, oraz jego grupę jego przyjaciół. Wspinają się oni na wysokie budynki na całym świecie.


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...

Jak widać wspinający się dobrze dokumentują swoje wyczyny - robią zdjęcia i nagrywają filmy.


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...

Bez trzymanki...


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...

"Planking" na wysokościach...


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...

Ciekawe jak silny musiał być tam wiatr?


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...

Śnieg, lód i zimno to żadna przeszkoda dla miłośników sky walkingu.


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...

Zdjęcie zrobiono w Dubaju.


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...

Zostawmy już Rosjan w spokoju. Następne fotografie przedstawiają Ukraińca działającego pod pseudonimem Mustang Wanted. Ma on jeszcze bardziej nietypowe hobby. Prócz tego, że wchodzi na wysokie budynki bez zabezpieczeń lubi on... zwisać z ich krawędzi!


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...


Masz lęk wysokości? To może lepiej tego nie oglądaj...

Jak wspomnieliśmy na początku, nie wszystkie tego typu wyprawy kończą się szczęśliwie. To zdjęcie zostało wykonane na chwilę przed śmiercią widocznej na nim dziewczyny. Nazywa się ona Ksenia Ignatjewa, straciła równowagę i spadła na linie wysokiego napięcia. Bonus: I na koniec też obiecany bonus. Sprawdźcie jak wyglądają w ruchu wyczyny Mustang Wanted'a. Filmik z kompilacja jego wariackich wyczynów!


Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Gdy oglądałam film to cały czas miałam wrażenie, że on zaraz się puści i spadnie w dół.
Odpowiedz
Zazdroszczę ;//
Odpowiedz
czemu to w dubaju to nie burj khalifa, tylko princess tower??? owszem, to najwyższy budynek MIESZKALNY na świecie, ale Burj Khalifa to ogólnie najwyższy budynek na świecie (828 m.)
Odpowiedz
To nie jest straszne. To jest ekstremalne
Odpowiedz
LOL
Odpowiedz
Nie powiem zjebi... no to było, ale według mnie jest w tym troche głupoty....... Tez siedzialłam wcisnieta w fotel. Zamurowało mnie. Podziwiam ludzi z takimi nerwami.. mimo, że głupota szacun i podziwiam. Ja tego robic nie chce xD
Odpowiedz
Nie powiem zjebi... no to było, ale według mnie jest w tym troche głupoty....... Tez siedzialłam wcisnieta w fotel. Zamurowało mnie. Podziwiam ludzi z takimi nerwami.. mimo, że głupota szacun i podziwiam. Ja tego robic nie chce xD
Odpowiedz
ezio się objawił
Odpowiedz
Szacun dla tych ziomków!
Odpowiedz
podziw dla tych śmiałków !
Odpowiedz
Czyli asasyni jednak nadal istnieją (/'_')/
Odpowiedz
Mam lęk wysokości i oglądając filmik siedziałam wciśnięta w fotel xD Szacunek dla tych ludzi, trzeba być nie tyle odważnym co wysportowanym by móc sobie od tak wisieć na jednej ręce i jeszcze się podciągać O.O
Odpowiedz
Yamakasi :D
Odpowiedz
a by się tak spier.... spadł xDD
Odpowiedz
przyznam że bym się bała to raz i dwa dlatego bym tego nie zrobiła wole już siedzieć przed kompem i to oglądać :P
Odpowiedz
na ostatnim zdjęciu to Angela Nikolau i żyje i ma się dobrze. Sprawdźcie sobie jej profil na instagramie angela_irbis i najnowsze fotki z sierpnia tego roku. Ta fotka co niby spadła jest z 2013 roku z października chyba i też jest na instagramie jak wchodziła. Co do reszty też nie jestem przekonana, szczególnie, że ten artykuł pojawiał się wcześniej na innych stronach. Sam pomysł zaś dobry.
Odpowiedz
że się żaden nie spierniczył :D
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje