Historia

Samotność

pan amo 0 9 lat temu 1 119 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Znasz to uczucie, nie masz się do kogo odezwać, do kogo napisać? Masz wrażenie, że wszyscy Cie olewają. Twoi przyjaciele, znajomi.. nawet rodzina? Siedzisz, przeglądasz Facebooka, spoglądasz na telefon. Ani tu ani tu. Zero wiadomości, nikt nie dzwoni, nikt nie pisze. Nikt się Tobą nie interesuje. Jedyne co masz do roboty to rozmyślanie nad tym co robisz źle, dlaczego tak się dzieje. Dlaczego wszyscy mają Cie gdzieś. Nic nie wymyślisz. Będziesz tłukł się z myślami: "to tylko mi się wydaje", "to moje urojenia". Ale w głębi duszy wiesz, że to prawda. Zostaje Ci tylko oglądanie filmów, czytanie książek, paczka papierosów schowana na czarną godzinę. Nikt nie zauważy, że zniknąłeś. Nie pokazujesz sie w mieście, nie ma Cie w Twoim ulubionym pubie. Nie ma zielonej kropki przy Twoim nazwisku na Facebooku. Nie odbierasz telefonu.. o to nikt się nie będzie martwić, bo nikt nie zadzwoni. Pewnie będziesz siedział przy komputerze, szukał historii o duchach, potworach. Znajdziesz to opowiadanie. Jedyne, które Cie naprawdę przestraszy, zasmuci. Jedyne prawdziwe. Masz pełną świadomość tego, że duchy, monstra, zjawy czy wampiry nie istnieją. A samotność istnieje, naprawdę. Samotność może Cie wykończyć a nie.. duch z historyjki o starym cmentarzu. Samotność to Twój najgorszy wróg. Nawet, gdy nie jesteś sam, zawsze będziesz ją czuł.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje