Historia

Red Room

gabi100super 1 9 lat temu 11 078 odsłon Czas czytania: ~2 minuty

Czy nurtuje cię pytanie na które koniecznie chcesz znać odpowiedz? A jeśli bym ci powiedział że znam sposób żeby ci pomóc. Słyszałeś kiedyś o Red Room? Pewnie nie, ale mogę ci zagwarantować że w tym pokoju znajdziesz odpowiedz na każde pytanie. Oczywiście nie mogłoby się obejść bez utrudnień, nie łatwo jest się dostać do Red Room'u i gdy już się w nim znajdziesz możesz zadać tylko jedno pytanie. Żeby się do niego dostać musisz znaleźć jakiś zbiornik wodny w środku lasu, może to być staw albo jezioro. O 3.00 podejć do brzegu i wypowiedz to zdanie “pokoju z piekieł przywołuję cię” a następnie wskocz do wody. Zacznie ci brakować powietrza ale nie wypływaj jeśli nie chcesz żeby twoje ciało zamieniło się w krwawą miazgę. Obudzisz się w pokoju o miękkiej podłodze ale pod żadnym pozorem nie otwieraj oczu ani się nie poruszaj bo oprócz ciebie w pokoju będzie ktoś jeszcze ale nawet ja nie wiem co albo kto to jest, po prostu się nie poruszaj. Po paru sekundach postać się do ciebie zbliży i zacznie szeptać ci do ucha różne okropieństwa, jak zabiję twojego ojca i zgwałci matkę. Ale pomimo to nie otwieraj oczu, po dwóch minutach szeptania postać podejdzie do drugiego ucha i krzyknie w nie bardzo mocno, dopiero gdy krzyk ucichnie będziesz mógł otworzyć oczy. Znajdziesz się w miejscu z którego zacząłeś ale nie daj się zwieść, tak na prawdę jesteś w innym wymiarze. Wróć do domu na piechotę (bo urządzenia mechaniczne i elektryczne nie będą działać) ale uważaj, nie jesteś już bezpieczny. Podczas podróży będziesz słyszał głosy dzieci mówiące “demon jest za tobą” albo “twoja krew pachnie słodko”, pod żadnym pozorem nie obracaj się, idź tak jak przyszedłeś patrząc cały czas przed siebie, te wszystkie głosy mają rację, za tobą rzeczywiście kroczy demon ale nic ci nie zrobi jeśli się nie odwrócisz. Gdy wrócisz do domu zobaczysz zwłoki twojego ojca brutalnie pocięte i powieszone na haku. Twoja matka będzie leżała obok, naga i kompletnie przerażona i będzie się bała rozmawiać nawet z tobą. Zignoruj to wszystko, wiem że będzie ci ciężko ale postaraj się, pójdź do pokoju z telewizorem, włącz go i wystukaj na pilocie kanał 666. Na początku kanał nie będzie odbierał ale po chwili śnieżenia ukaże ci się mężczyzna w średnim wieku siedzący na drewnianym czerwonym krześle, zapyta się ciebie, tak, ciebie “czy chcesz być oświecony?”, to twoja ostatnia szansa, jeśli chcesz, potwierdź, jeśli nie zaprzecz i wrócisz do twojego normalnego życia. Po zatwierdzeniu poczujesz że coś cię dusi, nie walcz z tym. Ockniesz się w czerwonym pokoju, tak, znalazłeś się w Red Room. Znalazłeś się w nim ale to nie koniec niebezpieczeństwa, nie wolno ci niczego dotykać, stój spokojnie. Po pół godziny przez dżwi frontowe wejdzie ten sam człowiek jakiego widziałeś w telewizji, stanie przed tobą położy ci dłoń na ramieniu i powie “pytaj synu” w tym momencie możesz pytać o wszystko. Jeśli poznałeś odpowiedz na swoje pytanie obudzisz się w swoim łóżku, ale za poznanie odpowiedzi zapłaciłeś pewną cenę, już nigdy więcej z nikim nie porozmawiasz bo nie będziesz mógł, twoje usta zostaną zasklepione. Taka to cena gospodarza Red Room.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Niektóre elementy podobne do 'Hell.exe', ale ogółem opowiadanie inne. Podobało mi się bardzo, uwielbiam takie 'poradniki', typu właśnie to opowiadanie czy jak już pisałam 'Hell.exe'. Pasta wydaje się przez to bardziej realna :D Jedyne co mnie denerwowało to brak przecinków w długich zdaniach, ale i tak czyta się świetnie. ^^
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje