Zestawienie

8 objawów, które wskazują, że jesteś psychopatą

admin 66 9 lat temu 241 409 odsłon Czas czytania: ~3 minuty
8 objawów, które wskazują, że jesteś psychopatą

Czy zastanawialiście się kiedyś czy jesteście psychopatami? Albo czy potrafilibyście rozpoznać czy ktoś z waszego otoczenia nim jest? Sprawdźcie osiem objawów, które wyszczególnili eksperci z FBI, wskazujących na to czy ktoś jest psychopatą!


8 objawów, które wskazują, że jesteś psychopatą

Życie w czasie przeszłym W rozmowie z zupełnie normalnym człowiekiem trudno doszukiwać się jakichś szczególnych upodobań do któregoś z czasów. W naturalny sposób posługujemy się przeszłym, teraźniejszym i przyszłym, w zależności od tego, o czym w danym momencie mówimy. Tymczasem osoby chore nadużywają czasu przeszłego, bardzo dużo czasu „dzisiaj” poświęcając na to, co było „wczoraj”. Psychopaci często żyją przeszłością, w której utknęły ich umysły, i nie są w stanie się od niej uwolnić.


8 objawów, które wskazują, że jesteś psychopatą

Przyczyny i skutki Wbrew temu, co próbują lansować zachodnie filmy, psychopaci bardzo rzadko na pierwszy rzut oka dają się rozpoznać. Nie siedzą w kawiarniach, nerwowo zezując na boki, a ich ręce nie trzęsą się jakby dzierżyły niewidzialny wibrator. Wyglądają zupełnie normalnie, ale nie zdają sobie sprawy z tego, jak wiele na ich temat zdradza ich własny sposób mówienia. Jeśli nadużywają tzw. ciągów przyczynowo-skutkowych, coś może być na rzeczy. W praktyce oznacza to ciągłe posługiwanie się konstrukcjami typu „wynika z tego”, „w związku z tym”, „ponieważ”. Praktycznie każde zdanie może w skrajnych wypadkach składać się z dwóch części - twierdzenia właściwego i jego obszernego uzasadnienia. Mózg chorego tworzy wówczas własne standardy logiczne, którymi psychopata uzasadnia swoje działania.


8 objawów, które wskazują, że jesteś psychopatą

Brak poczucia winy Co by się nie działo, to zawsze nie jego wina. Psychopata, choć równie dobrze może to być przeciętny Polak, widzi nawet najdrobniejsze przewinienia innych, a kiedy sam nie dopilnuje czegoś naprawdę poważnego, zawsze znajdzie innego odpowiedzialnego za nieszczęście. Albo przejdzie nad problemem do porządku dziennego, jakby zupełnie nic się nie stało. Psychopaci zazwyczaj nie mają za grosz poczucia winy ani poczucia odpowiedzialności. Są jak dzieci, po których zawsze posprzątają rodzice.


8 objawów, które wskazują, że jesteś psychopatą

Podstawowe potrzeby Chory koncentruje się przede wszystkim na własnych podstawowych potrzebach, bywa tak, że nie potrafi skupić się dłużej na niczym innym. Potencjalny psychopata opowiada więc bardzo często o swoim mieszkaniu, jedzeniu czy ubraniach, zdradzając ponadnormatywnie dużo szczegółów i używając do tego co najmniej dwukrotnie więcej słów niż człowiek w pełni zdrowy. Aha - to, że ktoś gada non stop o ubraniach, jeszcze nie musi oznaczać, że jest psychopatą. Może po prostu być kobietą.


8 objawów, które wskazują, że jesteś psychopatą

Zaprzeczanie Psychopaci mają ograniczone postrzeganie świata, a ich umysł podąża sobie tylko znanymi drogami, obcymi dla ludzi zdrowych. Zawężony światopogląd sprawia, że chorzy nie są w stanie racjonalnie ocenić sytuacji, a potem tej oceny konsekwentnie się trzymać. Często zdarza się tak, że na wybrane pytanie psychopata nie chce odpowiedzieć wcale albo kłamie, ale już na pytanie o takim samym sensie, tylko minimalnie inaczej sformułowane, odpowiada bez wahania i wprost. Psychopaci potrafią sobie zaprzeczyć nawet w tym samym zdaniu. Aha - to, że ktoś sam sobie przeczy, jeszcze nie musi oznaczać...


8 objawów, które wskazują, że jesteś psychopatą

Mowa ciała W ostatnim czasie pojawiło się bardzo wielu ekspertów od mowy ciała, gotowych w każdej chwili zakrzyknąć oskarżycielsko „KŁAMIESZ!”, widząc, że ktoś mówi ze skrzyżowanymi na piersiach rękami. A fakt, że mówca stoi w samej podkoszulce na dwudziestostopniowym mrozie i cholernie marznie, nie ma dla oskarżyciela większego znaczenia. Niemniej jednak mowa ciała kompletnie rozmijająca się z tym, co mówi dana osoba, to kolejna cecha charakterystyczna osób cierpiących psychicznie.


8 objawów, które wskazują, że jesteś psychopatą

Manipulacja Z tym akurat bywa różnie, niemniej jednak niektórzy „psychiczni” opanowali do perfekcji umiejętność sterowania ludźmi. Do czego może to doprowadzić łatwo sprawdzić, śledząc historię, kiedy osoby z poważnymi zaburzeniami stawały na czele rządów. Ale również na „dużo niższych szczeblach” ma to znaczenie. Psychopaci czerpią satysfakcję ze skłócania ludzi. Manipulują nimi, a zapytani „dlaczego?”, rzadko kiedy są w stanie odpowiedzieć. Ofiary psychopatów podkreślają, jak bardzo ich oprawcy byli dwulicowi i w jak wielkim stopniu nadużyli ich zaufania.


8 objawów, które wskazują, że jesteś psychopatą

Sztuczne łzy Analiza przesłuchań osób chorych psychicznie pozwoliła wysunąć jeszcze jeden ciekawy wniosek. Mianowicie psychopaci nie potrafią płakać. To właśnie ten drobny szczegół może nieraz zdradzić winnego. 20 lat temu w Ameryce Susan Smith zgłosiła, że jej dzieci zostały porwane. Błagała o pomoc, apelowała, a nawet organizowała dramatyczne konferencje prasowe, podczas których łzy lały się strumieniami. Tak przynajmniej wynikało z częstotliwości ich ocierania przez Susan. Problem w tym, że normalni ludzie „płaczą oboma oczami naraz”, obie strony starają się też równocześnie wycierać. Smith wycierała zaś tylko jedną, co zwróciło uwagę ekspertów. Wkrótce później, naciskana przez śledczych, kobieta przyznała się, że żadnego porwania nie było, a dzieci osobiście utopiła razem z samochodem. Dopiero w 2024 roku, po 30 latach odsiadki, będzie mogła ubiegać się o zwolnienie warunkowe.


Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

ludzie nie piszcie że jesteście psychopatą bo nie da sie nim stać skoro sie z tym nie urodziło to tak jak np z orientacją
Odpowiedz
Wiedziałam, że jestem psychopatką, a ten artykuł mnie utwierdziłw tym przekonaniu. Ktoś coś jeszcze?
Odpowiedz
8/8 o nieeee.... Raczej tak. Jestem szczęśliwa
Odpowiedz
I teraz wszyscy są psychopatami ta?
Odpowiedz
Mam 8/8
Odpowiedz
Wszystko się zgadza O.o
Odpowiedz
5/8
Odpowiedz
prawie wszystko się zgadza a nie jestem psychopatą, co prawda często ktoś mnie w szkole bije itp ale nie wyrosnę na psychopatę ;-; już wsumie lepsze bycie psychopatą niż nastolatkiem udawającym depresję -___- ponieważ to mnie wkurza :o
Odpowiedz
nie da sie stać psychopatą bo z tym sie rodzi
Odpowiedz
6/8 jest źle.
Odpowiedz
No to na szczęście mam jeszcze poczucie winy. Jeszcze...
Odpowiedz
0/8 :v
Odpowiedz
mam 0/8 :/
Odpowiedz
Uff... W sumie jestem zdrowa :)
Odpowiedz
Każdy jest nienormalny na swój sposób , każdy też jest wariatem na swój sposób
Odpowiedz
1-2 przykłady z tego były ale lubie krew i flaki i noże :)
Odpowiedz
6/8 się ze mną zgadza....ok żeby nie było spodziewajcie się mnie w nocy. Z tasakiem...
Odpowiedz
i te wszystkie MROCZNE I NIEBEZPIECZNE nastolatki, które szpanują jakie to one nie są psychopatyczne -_-
Odpowiedz
Em... wszystko... się...zgadza...
Odpowiedz
To tylko podświadoma reakcja mózgu, zwłaszcza tych co wypisują ze niby są psychopatami (wliczając uśmiechnięte buźki) , a jak już bylo napisane psychopata nie widzi nic dziwnego w swoim zachowaniu. Ponieważ ich umysł uważa to za atrakcyjną odmianę inności, lub chcą zawrócić naa siebie uwagę. Więc upodabniają się do opisanych zachowań, upodobanych wzorców. Tak oto rozpętała się kolejna gówno-burza w komentarzach. Oczywiście nie wspominając o nielicznej grupie ludzi którzy przewidują zachowania "potencjalnych psychopatów" i tlumaczą że to tylko próba upodobnienia się do wzorcowej jesnostki psychopaty. Resztę natomiast stanowią tzw. hejterzy. Oczywiście kazdy narmalny człowiek może posiadać jedna czy dwie cechy z ośmiu powyżej, ale jeśli ktoś pisze że posiada przynajmniej pięć tych cech powinien zmienić swój wzór naśladowczy, ponieważ wybieranie za wzór psychopaty nie jest najlepszą opcją do wyboru. Pełno jest osób które nadają się na wzorzec osobowy.
Odpowiedz
Jestem psychiczny.
Odpowiedz
A tera wszyscy piszą, że im się zgadza :D
Odpowiedz
8/8
Odpowiedz
Teraz gimby jak to przeczytały to sobie wmawiają "o bosz wszystko spełniam jestem psychopatą hihihi'' jebnijcie się w łeb bo gówno możecie wiedzieć o byciu psychopatą XD
Odpowiedz
5/8 ups...
Odpowiedz
Nie dobrze.. 7/8. xdd Jestem psychopatą! :3
Odpowiedz
Miewam czasami silne chęci do pobicia kogoś, już wiem dlaczego nie czuje winy za coś co spierdole... Gdy mam chęc by spuścić komuś wpierdol zawsze mam na myśli brutalne i zadawające ostry ból ciosy... Wyrośnie ze mnie dobry człowiek... :)... Zaniedługo będziecie w gazetach o mnie czytali... KAŻDY Z WAS JEST ZAGROŻONY
Odpowiedz
Ups... Wszystko. ^-^
Odpowiedz
"Aha - to, źe ktoś gada non stop o ubraniach, jeszcze nie musi oznaczać, że jest psychopatą. Może po prostu być kobietą" haha
Odpowiedz
Jest jeszcze jedna kwestia... Psychopata NIGDY nie powie o sobie, że jest psychopatą, albowiem ponieważ bo ignoruje konwencje społeczne; w związku z tym w jego ocenie zachowuje się zupełnie normalnie.
Odpowiedz
Manipulacja oraz przyczyny i skutki
Odpowiedz
no to ten... wychodzi na to ze jestem psychopata :(
Odpowiedz
1/8
Odpowiedz
7/8?
Odpowiedz
4- nie tylko kobiety rozmawiają dużo o ubraniach. Tak po za tym nie widzę sensu w gadaniu tylko o ciuchach, w końcu jest wiele ciekawszych rzeczy.
Odpowiedz
8/8 =.=
Odpowiedz
Serio teraz wszyscy będą pisac ze sa psychopatami ? Do czego ten świat zmierza omg.... A tak btw człowiek czy jest psychopata czy nie zawsze płacze. Jest to normalna reakcja oczu by je oczyścić...
Odpowiedz
Wszystkich którzy podejrzewają że są psychopatami, zapraszamy do Zakładu Dla Umysłowo Chorych w Gnieźnie. Specjalnie dla was w piwnicy przeprowadzimy zabieg Lobotomii.
Odpowiedz
Jestem prawie psychopatką. 5/8
Odpowiedz
0/8 lel xDD
Odpowiedz
Kolejny test po którym wszyscy wmówią sobie, jak bardzo są psychopatami...
Odpowiedz
7|10 się zgadza jestem psychopatą:-D
Odpowiedz
To, że nie jestem psychopatą wynika z tego, że jestem normalny. W związku z tym, nie czytajcie takich bzdet, ponieważ nie jest to prawdą...
Odpowiedz
Heh. Ta kobieta z 3 zdjęcia wygląda jak Marilyn Manson :D
Odpowiedz
Matko, zaraz znowu gimby będą sobie to powtarzać i szczekać, że w swojej wymuszonej wyjątkowości są psychopatami...
Odpowiedz
"Nie jestem jak większość gimbów... Powiedziała większość gimbów" takie żałosne... √-√ -.- ich "oryginalność" to przecież podstaw a wszyscy wyglądająprawie tak samo.. ._. W 100% się z Tobą zgadzam.
Odpowiedz
No i strzał w dziesiątkę jak widać.. Gimby się cieszą, że mają coś wspólnego z psychopatą..
Odpowiedz
7/8 >.>
Odpowiedz
Psychopata jestem!!! Dawno to wiedzialam!
Odpowiedz
:o 8/8
Odpowiedz
1,5,8 łoooo kurdeee....
Odpowiedz
ja zawsze mam poczucie winy czasem przez to placzę nie jestem psychopatką
Odpowiedz
mam 1 czyli sztuczne łzy
Odpowiedz
Moja koleżanka to psychopatka!
Odpowiedz
często używam Ponieważ w szkole
Odpowiedz
Ups...
Odpowiedz
Bez sensu. . .przede wszystkim psychopatia nie jest chorobą psychiczną. . .raczej przy częstokroć wysokim ilorazie inteligencji u psychopatów występuje brak umiejętności społecznych-psychopata nie czuje empatii,inni albo są mu potrzebni do realizacji własnych celów,albo są wrogami.
Odpowiedz
Psychopaci...wszędzie psychopaci :)
Odpowiedz
taa teraz kazdy po rozwiazaniu tego testu jest niby psychopata ;]
Odpowiedz
właśnie 0,0
Odpowiedz
wszystko... wszystko się zgadza...
Odpowiedz
Też... help ;-;
Odpowiedz
5/8 ojć
Odpowiedz
O cholibka...
Odpowiedz
Mam 6\8 0.o
Odpowiedz
O kurde...
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje