Historia

Czekoladowy tort

niebezpieczna 4 9 lat temu 1 454 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Co może natychmiast poprawić nastrój? Oczywiście, że czekolada. A zatem, pewnego dnia byłem w bardzo podłym nastroju, więc postanowiłem udać się do cukierni i kupić sobie coś na poprawę humoru. W oczy od razu rzucił mi się czekoladowy tort. Zapłaciłem za niego i udałem się z nim do domu.

Postawiłem go na blacie kuchennym i zacząłem mu się dokładnie przyglądać. Okrągły, z kakaową polewą, niby nic nadzwyczajnego. Jednak od razu poczułem, że coś nas łączy. Dostrzegłem w nim coś ludzkiego, jakieś uczucia, z pewnością pozytywne. Poczułem nawet, że ten tort jest dla mnie jak najlepszy przyjaciel.

Jeszcze jakąś godzinę temu miałem wielką ochotę zjeść czekoladowy tort, ale teraz nie zrobiłbym tego za żadne skarby. Poczułbym się jak kanibal... jakbym zjadł człowieka.

Jednak ta historia nie skończy się kolorowo, ponieważ jeszcze tego samego dnia moja siostra odnalazła ten tort. Wzięła w ręce nóż i z uśmiechem na ustach zaczęła kroić mojego przyjaciela. Polewa kapała na talerz niczym krew, gdy moja siostra wzięła kawałek tortu do ust. Gdy to zobaczyłem, coś we mnie pękło. Dlaczego ona je człowieka? Lecz dla mnie ten tort nie był tylko człowiekiem... był przyjacielem. Z moich ust wyrwał się krzyk, kiedy z tortu zostały tylko okruchy.

Nie mogłem jej tego darować... Ona zabiła mojego przyjaciela, a potem go zjadła... Więc musi ją spotkać ten sam los.

Po chwili pokroiłem siostrę na trójkątne kawałki, i zjadłem je, tak jak ona zjadła mojego przyjaciela.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Why, just why?
Odpowiedz
https://www.youtube.com/watch?v=6zIgTdPF_zQ&has_verified=1
Odpowiedz
a ja się spodziewałam że w środku ciasta będzie ludzkie serce czy coś
Odpowiedz
co
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje