Historia

Zakład

grom2015 0 9 lat temu 1 083 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Już niedługo. Niedługo dowiemy się kto wygra. Cała okolica jest poruszona, niektórzy postawili wszystko co mieli. Mogą wiele wygrać lub stracić wszystko. Emocje sięgają zenitu, już niedługo dowiemy się kto wygra. Chyba jedyna osoba znająca wynik pojedynku to sam Bóg. Obstawiłem na tych starszych. Mają większe doświadczenie, potencjał. Ci drudzy... Cóż, nie są tak mądrzy jakby się mogło wydawać, są zawistni, pełni nienawiści i gniewu, są zdolni do wszystkiego jeśli coś im tylko nie pasuje lub bardzo czegoś chcą. Nie widzę dla nich przyszłości... Jeśli to oni wygrają... cóż... Świat będzie przepełniony bólem i smutkiem. Będzie pełno wojen. Błaha sprawa będzie mogła zadecydować o wojnie i pokoju. Nie dojdą do porozumienia. Podzielą się. Najpierw będą to dzikie, koczownicze plemiona, później osiądą się, będą tworzyć wioski, miasteczka, miasta, następnie państwa. Powoli będą niszczyć to, co daje im życie, dzięki czemu istnieją. W końcu zniszczą samych siebie. Chwila... to brzmi znajomo... Chyba przegrałem zakład.

Taka mała odskocznia od serii :D postaram się jak najszybciej dokończyć "Samotność".

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje