Historia

Tylne siedzenie

scaryguy 16 11 lat temu 14 505 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Pewnej nocy kobieta wyszła napić się z koleżankami. Opuściła imprezę i bar późno w nocy, wsiadła do swojego samochodu i ruszyła w drogę na opuszczoną autostradę. Zauważyła samotną parę świateł w swoim lusterku wstecznym, zbliżające się w coraz szybszym tempie. Samochód ciągnął się za autem kobiety, ale kiedy spojrzała do tyłu zauważyła włączony migacz – samochód miał zamiar skręcać. Nagle obcy pojazd podjechał bardzo blisko samochodu kobiety i błysnął długimi światłami.

Teraz dziewczyna zaczęła się denerwować. Światła przyciemniły się na moment, a potem długie rozbłysły ponownie, a samochód za nią gwałtownie przyśpieszył. Przerażona kobieta zmusiła się do patrzenia na drogę i zwalczała ochotę spojrzenia do tyłu. W końcu kobieta dojechała do swojego wyjścia, ale pojazd z tyłu cały czas podążał za nią, co jakiś czas świecąc długimi światłami.

Obcy wóz cały czas jechał za pojazdem kobiety, aż dojechali do podjazdu domu, w którym ona mieszkała. Domyśliła się, że jej jedyną szansą jest szalony bieg do domu i zawiadomienie policji. Kiedy uciekała od samochodów, kierowca obcego pojazdu krzyknął: „Zamknij drzwi i zadzwoń na policje!”.

Kiedy przybyli policjanci okazało się, że mężczyzna z obcego wozu próbował ją uratować. Kiedy jechał za nią i jego światła oświetliły jej samochód zobaczył sylwetkę człowieka z rzeźnickim nożem wzniesionym, aby zabić kobietę, więc błyskał drugimi światłami, a mężczyzna na tylnym siedzeniu się chował.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

MOJA WERSJA DO SŁUCHANIA ;) https://www.youtube.com/watch?v=ZS0wCSvSouQ
Odpowiedz
Podobna sytuacja miała miejsce w rzeczywistości - tylko do auta dosiadł się nieznajomy pod nieuwagę kierowcy a wielki brodaty kierowca tira stojący pojazdem za nim "gonił" go chcąc pomóc. ;)
Odpowiedz
Polska policja zamiast aresztować maniaka z nożem zabrała by jej prawko za prowadzenie po pijaku.
Odpowiedz
A potrem typera do typa 'oh, mój bohater, kochajmy się!'
Odpowiedz
Może być
Odpowiedz
fajne ale nie straszne
Odpowiedz
uu ale straszne
Odpowiedz
nawet nawet
Odpowiedz
Czytałem to w gazecie fajne takie opowiesci
Odpowiedz
Potem okazało się, że zabrano jej uprawnienia za prowadzenie auta pod wpływem!
Odpowiedz
Niezłe:-) Może dupy nie urywa ale jest fajne:-)
Odpowiedz
akurat ta historia jest autentyczna, zdarzyło się to ok. 6-7 lat temu w Hażlachu [woj.Śląskie] Kobieta zatrzymała się na stacji benzynowej a kierowca dużego tira kazał jej wysiąść z uta po czym z tyłu leżał sznur. Męźczyzna wbiegł do jej auta z lasu, gdy ta wysiadła i stanęła n poboczu aby zapalić papierosa.
Odpowiedz
Fajne
Odpowiedz
do dupy
Odpowiedz
Dobre
Odpowiedz
Krótkie ale dobre
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje