Zestawienie

7 przerażających wypowiedzi bezwzględnych morderców

admin 15 9 lat temu 244 738 odsłon Czas czytania: ~3 minuty
7 przerażających wypowiedzi bezwzględnych morderców

Przedstawiamy siedem przerażających cytatów, którymi autorami są jedni z najbardziej bezwzględnych morderców na świecie. Jakie mądrości wypowiadali i kim byli? Sprawdźcie!


7 przerażających wypowiedzi bezwzględnych morderców

Hamilton Howard „Albert” Fish Hamilton Howard „Albert” Fish, zwany także Wilkołakiem z Wisterii, to jeden z najbardziej znanych amerykańskich masowych morderców XIX wieku. Był też zwyrodniałym dewiantem seksualnym i masochistą lubiącym wbijać w swoje ciało różne ostre przedmioty. Słyszał też głosy... Specjalizował się w gwałceniu dzieci i pożeraniu ich zwłok. Mimo że ostatecznie udało się udowodnić zabicie jedynie pięciu ofiar, to sam zainteresowany chwalił się, że zamordował przynajmniej jednego dzieciaka w każdym ze wszystkich stanów. Innym razem wykalkulował, że ofiar było ponad 100.


7 przerażających wypowiedzi bezwzględnych morderców

Albert DeSalvo Znany jako „Dusiciel z Bostonu”, DeSalvo zamordował trzynaście kobiet. Do zabójstw przyznał się po tym, jak został zatrzymany i zamknięty w więzieniu za serię brutalnych gwałtów. Jako że aresztowany uznany został za psychicznie niezrównoważonego, jego zeznania nie miały zbyt dużego znaczenia. Przestępca skazany został na dożywocie. W 1973 roku skonał zasztyletowany przez jednego z więźniów. Tymczasem dopiero rok temu porównano materiał DNA odnaleziony w miejscu zgwałcenia i zabicia dziewiętnastoletniej Mary Sullivan z tym pobranym z ekshumowanych zwłok DeSalvo. Tym samym zdobyto dowód na to, że niezrównoważony Albert mówił prawdę...


7 przerażających wypowiedzi bezwzględnych morderców

Aileen Wuornos Aileen Wuornos miała ciężkie dzieciństwo. Już jako czternastolatka pracowała jako prostytutka oddając się byle komu w zamian za papierosy. Wcześniej zaszła też w ciążę po tym, jak zgwałcił ją przyjaciel jej dziadka. Ostatecznie odrzucona przez swoją rodzinę, Aileen uciekła z domu i mieszkała w lesie, a jakiś czas później wyruszyła w podróż po USA, zarabiając pieniądze na sprzedawaniu swojego ciała. W międzyczasie zamordowała siedmiu mężczyzn. Za to została skazana na sześciokrotną karę śmierci. Wyrok wykonano w 2002 roku.


7 przerażających wypowiedzi bezwzględnych morderców

Edmund Kemper Edmund zaczął swoją przygodę ze zbrodnią bardzo wcześnie. W wieku piętnastu lat zamordował swoich dziadków (najpierw zabił babcię, a następnie zdecydował się „skasować” dziadka, bo wiedział, że nie będzie on zachwycony jak zobaczy, co wnuczek zrobił z babcią...). Po odbyciu kilkuletniej kary, Edmund wrócił na łono społeczeństwa i zajął się polowaniami na autostopowiczki. Zawoził je w opustoszałe miejsca, ciął na kawałki i seksualnie wykorzystywał zbezczeszczone zwłoki. Jak na faceta, który szczególnie lubił bałamucić odcięte ludzkie głowy, Kemper był osobą wybitnie inteligentną i zawsze o krok wyprzedzał ścigających go stróży prawa. Ostatecznie sam oddał się w ręce policji. Łącznie udowodniono mu zabójstwo 10 osób i skazano go na dożywocie. W pierdlu siedzi już przeszło 40 lat. Ciągle żyje.


7 przerażających wypowiedzi bezwzględnych morderców

Richard Ramirez Nastoletni narkoman, który dał się poznać jako fanatyczny, stereotypowy satanista, również bardzo wcześnie miał już problemy z prawem - kiedy dorabiał sobie pracując w hotelu po raz pierwszy zgwałcił kobietę. Najwyraźniej spodobało mu się to, bo w następnych latach rozwijał swoją pasję. Ofiary dusił, zabijał pistoletem, nożem, młotkiem, łyżką... Czasem też wydłubywał im oczy. Ramirez często zostawiał po sobie „satanistyczną” pamiątkę w postaci pentagramów. Wpadł dzięki pewnemu przytomnemu chłopczykowi, który rozpoznał go na ulicy i zanotował rejestrację jego auta. Łącznie Richard popełnił 43 przestępstwa i 13 morderstw. Został skazany na dziewiętnastokrotną karą śmierci w komorze gazowej. Nie doczekał się jednak wykonania wyroku i bezczelnie zszedł w wyniku komplikacji związanych z niewydolnością wątroby.


7 przerażających wypowiedzi bezwzględnych morderców

Daniel Gonzalez Gonzalez był pochodzącym z Londynu młodym psychopatą, któremu za młodu zbyt bardzo spodobały się slashery w stylu „Koszmaru z ulicy Wiązów” czy „Piątek, trzynastego”. Jego matka, zdając sobie sprawę, że z jej pociechą jest coś nie tak, szukała pomocy u specjalistów od zdrowia psychicznego. Bezskutecznie. W liście napisanym do brytyjskiej Izby Gmin pytała „Czy mój syn naprawdę musi popełnić morderstwo, aby w końcu otrzymać pomoc?”. Najwyraźniej tak. Gonzalez już wkrótce przyodział hokejową maskę, wziął do rąk dwa ostre noże i zaczął siać terror na ulicach (wzorował się na samym Freddym Kruegerze). Udało mu się zamordować cztery osoby zanim wpadł w ręce policji. Kiedy usłyszał wyrok skazujący go na dożywocie, Daniel usiłował przegryźć sobie żyły. Wówczas go odratowano, ale i tak niedługo potem Gonzalez zabił się, przecinając sobie nadgarstki za pomocą pudełka od płyty CD.


7 przerażających wypowiedzi bezwzględnych morderców

Jane Toppan A to taka kobieca, dziewiętnastowieczna wersja Josefa Mengele. Mała Jane oddana została do sierocińca po tym, jak zmarła jej matka, a ojciec nie za bardzo umiał sobie z niemowlęciem dać radę. Po latach, jako dorosła już kobieta, Toppan skończyła kurs pielęgniarki i wkrótce podjęła pracę, dzięki której odkryła swe sadystyczne skłonności. Jane traktowała swoich pacjentów jak króliki doświadczalne tylko po to, aby patrzeć jak ci umierają. Szczególnie lubiła eksperymentować z dużymi dawkami morfiny. Jane osiągała seksualne spełnienie mogąc wejść do łóżka osobie, która zaraz wyda z siebie ostatnie tchnienie. Gdy niezdrowe zachowania Toppan wyszły na jaw, kobieta została zwolniona z pracy i kontynuowała swój proceder jako prywatna pielęgniarka, mordująca swoich chorych pracodawców. Łącznie Toppan wykończyła 31 osób. Wpadła po tym, jak rodzina jednej z ofiar zleciła przeprowadzenie sekcji zwłok i jasne stało się, że osoba ta padła ofiarą otrucia. Resztę życia Jane spędziła w szpitalu psychiatrycznym.


Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Co tu przerazającego ? ehm co za ludzie
Odpowiedz
"Lubię dzieci, dzieci są smaczne" o.o rozwala.
Odpowiedz
Ja zawsze potrafiłem docenić kobiece wnętrze
Odpowiedz
Z tego co mi się wydaje, Mengele ani nie został osierocony, ani nie eksperymentował z morfiną, ani nie wykorzystywał więźniów, ani nie pracował jako pielęgniarz, ani go nie zwolniono, a na sumieniu ma więcej niż trzydzieści jeden ofiar. Skąd porównanie?
Odpowiedz
"ani nie wykorzystywał więźniów" no akurat to jako jedyne się zgadza, bo w obozie byli więźniowie, więc to ich wykorzystywał do eksperymentów ;)
Odpowiedz
Miałam na myśli wykorzystywanie seksualne, nie do eksperymentów
Odpowiedz
"Gonzalez już wkrótce przyodział hokejową maskę (...) wzorował się na samym Freddym Kruegerze". lol wat, komuś się po#ebało z Jasonem Voorhees'em :)
Odpowiedz
też mi się wydaje, że ktoś walnął byka z tym Freddym ;)
Odpowiedz
dalej jest napisane że wziął dwa noże, więc maska jest z Jasona,ale noże miały być odniesieniem do pazurów Freddy'ego.
Odpowiedz
Matt spokojnie, po co tak ludzi atakować od razu :D Każdy może o czymś nie wiedzieć :D
Odpowiedz
Bardzo ciekawi psychopaci. Nr 4 zachowuje się jednak jak jakaś nastolatka w wieku dojrzewania. Według mnie powinna mieć niższe miejsce xd.
Odpowiedz
Też coś, wielu ludzi lubi horrory, to jeszcze nie znaczy, że są psychiczni.
Odpowiedz
Hail Ramirez \m/
Odpowiedz
"Oby twoja żona i dzieci zostały wyruchane w dupska" Rzeczywiście. Bardzo przerażające. :)
Odpowiedz
których*
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje