Historia

Zdrada

scaryguy 5 11 lat temu 9 966 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Tom był dobrze prezentującym się gościem, który lubił kobiety. Kiedy umówił się już ze wszystkimi dostępnymi dziewczynami w okolicy, zaczął spotykać się z kobietą z innego miasta, nie wiedząc, że była zamężna. W końcu, jej mąż dowiedział się, że jego żona go zdradza i przysiągł zemstę na dwójce zakochanych. Powiedział narzeczonej, że wybiera się poza miasto na weekend, a następnie ukrył się w lesie za domem. Tak jak podejrzewał, wieczorem pojawił się Tom, aby spotkać się ze swoją dziewczyną. Mąż kobiety śledził ich, aż do pobliskiego miejsca dla kochanków.

Rzeczy nabierały tempa i stawały się coraz gorętsze (jeśli wiesz, o czym mówię), kiedy nagle drzwi samochodu zostały otworzone, Tom spotkał się twarzą w twarz z dużym, wściekłym i groźnie wyglądającym gościem, trzymającym w rękach myśliwski nóź.

- „Nie!” – krzyknęła dziewczyna, przez którą ta sytuacja w ogóle się zaczęła – „To mój mąż!”

- „To prawda Ty fałszywa ku*wo!” – krzyknął jej mąż. – „A ja zaraz nauczę Cię lekcji, której nigdy nie zapomnisz!”. Wyciągnął z samochodu żonę, wbił nóż w jej brzuch i odrzucił ją na bok. Potem zwrócił się do Toma chichocząc maniakalnie.

- „Nie rób mi krzywdy” – błagał Tom. – „Przyrzekam na Boga, nie wiedziałem, że jest zamężna!”. Ale wściekły mąż nie słuchał go. Wyciągnął go brutalnie z samochodu i obdarł go ze skóry żywcem za pomocą noża. Potem poszedł do miasta i oddał się w ręce policji.

Kiedy policjanci przybyli na miejsce, znaleźli kobietę, która cudem jeszcze żyła. Niestety, niegdzie nie mogli znaleźć Toma.

Mówią, że on cały czas włóczy się w okolicy, czekając, aby złapać jakąś parę i „nauczyć” ich tej samej lekcji, którą poznał od męża swojej dziewczyny. Jest opisywany jako ociekający krwią szkielet w ciuchach z lat 20, trzymający przy sobie nóż, za pomocą, którego sam został obdarty ze skóry. Wszystkim nastolatkom dorastającym tutaj mówią: „Nie idźcie do miejsca dla kochanków, jeżeli nie chcecie zostać następną ofiarą obdartego Toma!”.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

.-. Tom must leave this place. He has seen everything.
Odpowiedz
Nawet fajna historia
Odpowiedz
... Serio? Bardzo bardzo słabe...
Odpowiedz
słabe, przewidywalny slasher, w dodatku źle przetłumaczony ("nagle drzwi samochodu zostały otworzone"?? "obdartego Toma"??)
Odpowiedz
niezłe
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje