Historia

Biały zajączek...

creazymia 0 9 lat temu 740 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Zajączki to słodkie zwierzątka ale czy napewno? przeczytajcie tą historię.Miałam wujka który pare lat temu umarł na raka:( To co mu się kiedyś wydarzyło zmieniło jego życie.Zaczne od początku.Mieszkał na wsi,miał normalną rodzinę żonę i dzieci w sąsiedniej wiosce mieszka jego siostra ze swoją rodziną.Wujas lubił do nich chodzić ponieważ lubił wypić ze szwagrem.Pewnego razu poszedł na piechotę do siostry bo pożyczył rower koledze. Wypił dwa piwa i postanowił wracać do domu.Było już bardzo ciemno i chciał jak najszybciej znalezć się w domu a więc wybrał sobie krótszą drogę przez pola. Szedł już ok.10 minut słychać było tylko szum gałęzi.Do wioski zostało mu jeszcze drugie 10 minut.Nagle wyskoczył biały zajączek,wujek nie zwrócił na niego szczególnej uwagi a więc szedł dalej.Zajączek plątał mu się cały czas pod nogami aż w końcu wujas jakby na chwilę stracił pamięć.Ocknął się gdy był do połowy w pobliskim jeziorku.Przestraszony pobiegł w stronę domu ale przed jego blokiem koło klatki znów zobaczył tego samego zająca.Nie myśląc zaczął na niego przeklinać i krzyczeć.Zając znikł i nigdy więcej już go nie zobaczył. Niby to nie możliwe ale Zając tak opętał wujka że był w takim transie że mógł by nawet nieświadomie zginąć...

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje