Historia

Przejście w zaświaty

mrs.darkness 10 9 lat temu 6 399 odsłon Czas czytania: ~1 minuta

Znasz ten ból, kiedy bliska Ci osoba odchodzi. Tęsknisz. Brakuje Ci kontaktu, rozmowy z nią. Bardzo chcesz się z nią spotkać. Mogę powiedzieć Ci, jak to zrobić, ale zaufaj mi i NIGDY, ale to przenigdy nie postępuj wbrew moim wskazówkom.

Kiedy obudzisz się o godzinie 3:06, a księżyc będzie w nowiu, wyjdź z domu i mimo wszelkich przeszkód udaj się przed siebie. Idź cały czas prosto. Nie skręcaj i nie odwracaj się. Wiem, że będzie to trudne, ale powtarzam : Nie rób tego. Jeżeli wykonasz jedną z tych czynności, poczujesz chłód i Jego oddech na swoim policzku, po czym zakończy On Twój żywot, odcinając Ci głowę swoim ostrym jak brzytwa pazurem. Po prostu trzymaj się zasad, które Ci przekazuję.

U kresu swej drogi ujrzysz postać starszej, dość przyjaznej kobiety, która nic nie mówiąc zaprowadzi Cię do starej, drewnianej, zapadającej się chaty. Poczujesz dziwny, nieprzyjemny zapach, ale nie przejmuj się. To tylko ciała osób, które nie zastosowały się wcześniej do moich wskazówek. W środku na małym stoliku ujrzysz trzy przedmioty : księgę, kielich i trumnę. Kobieta poprosi Cię, abyś zniszczył jeden z nich.

Jeżeli zniszczysz księgę, opętają cię demony z zaświatów i staniesz się jednym z nich, opuszczając swoje ciało.

Jeśli zniszczysz kielich, krew zacznie Ci wypływać z ust, nosa, oczu, a nawet uszu, do tego momentu, że wykrwawisz się na śmierć.

Zniszcz więc trumnę, która będzie Twoją przepustką do podziemnego świata zmarłych. Dzięki temu będziesz mógł spotkać się z bliskimi, którzy odeszli. Zostaniesz tam do czasu, kiedy staruszka po ciebie nie przyjdzie i nie wytnie na ramieniu znaku przeplatanej wstążki.

Obudzisz się rano, jak gdyby nigdy nic. Będziesz myślał, że wszystko, co się wcześniej wydarzyło, było tylko koszmarnym snem, ale gdy spostrzeżesz znamię na swoim ramieniu, uświadomisz sobie, że ta sytuacja naprawdę miała miejsce. Jednak nie będzie to jedyna pamiątka po tym wydarzeniu. Zaczniesz budzić się o godzinie 3:06 każdej nocy, lecz nie będziesz już miał możliwości ponownego powrotu do świata, w którym byłeś. ON będzie Cię obserwował. Będziesz czuł JEGO obecność, nieustający chłód i oddech na swoim policzku. ON będzie już częścią Ciebie. Będzie Cię nachodził w męczących snach.

Twój dalszy los zależy już tylko od Ciebie. Możesz popełnić samobójstwo, uwalniając się od tego, albo po prostu nauczysz się z tym żyć. Wybór należy tylko do Ciebie.

Sam zdecyduj, czy warto.

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

anegdotka: jak - po przeprowadzce - chciałem sobie zamontować satelitę (wiecie, początek lat 90, brak kablówki i tak dalej), to monter zadał tylko jedno pytanie: w którą stronę są Katowice... Po pomiarach wyszło, że zasłania je część mojego budynku... I tutaj pytanie do narratora pasty - co z okolicznymi kilkupiętrowymi blokami? Też mam iść prosto?
Odpowiedz
Na końcu ulicy mam rozwidlenie w lewo i prawo, a trzeba iść prosto ...
Odpowiedz
Nawet nawet.
Odpowiedz
a co mam zrobic jak mam na przeciwko blok?
Odpowiedz
Skoro nie robiłby nic złego, to czemu nie? Może umie mówić i bym sobie pogadała. I tak jak siedzę w moim pokoju to mam wrażenie, że coś się na mnie lampi, więc dużej różnicy mi to nie zrobi :P.
Odpowiedz
Tak szczerze to nie wiem kim jest ten ON...morze ktoś inny wie?
Odpowiedz
Ja to mym zniszczyła książkę i została demonem XD mączyłabym innych ludzi XD
Odpowiedz
No to miałabym przekichane, bo jakieś 500 metrów na wprost mam płot poligonu wojskowego :D
Odpowiedz
JA TEZ XD
Odpowiedz
mieszkacie w tym samym domu?;>
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje