Zestawienie

10 najstraszniejszych postaci z horrorów + bonus

admin 46 9 lat temu 386 484 odsłon Czas czytania: ~3 minuty
10 najstraszniejszych postaci z horrorów + bonus

Przedstawiamy Wam nasz ranking 10 najstraszniejszych postaci z horrorów! Sprawdźcie którzy z filmowych bohaterów zasługują, naszym zdaniem, na miano tych najbardziej przerażających! Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że możecie się nie zgadzać z naszym rankingiem - zachęcamy wtedy wspólnej zabawy i do podzielenia się w komentarzach swoją własną listą tych najstraszniejszych!


10 najstraszniejszych postaci z horrorów + bonus

Miejsce 10 - Jigsaw z serii filmów "Piła" Właściwie John Krammer (znany w Polsce jako Pan Zagadka). Kiedy dowiedział się, że jest śmiertelnie chory na raka mózgu, postanowił zakończyć swój żywot zjeżdżając samochodem ze skarpy. Próba samobójcza jednak się nie powiodła, dlatego postanowił poświęcić swe ostatnie dni na udowadnianiu ludziom, którzy nie szanują swego życia, ile ono tak naprawdę dla nich znaczy. W rolę Jigsawa wcielił się Tobin Bell. Na zdjęciu: maska Krammera.


10 najstraszniejszych postaci z horrorów + bonus

Miejsce 9 - Chucky z serii filmów pt. "Laleczka Chucky" Tytułowa postać to nic innego jak zabawka, w którą wstąpił po swej śmierci sadystyczny morderca Charles Lee Ray. Dzięki swemu nowemu "ciału" może znów zabijać, tym razem mszcząc się za swój los. Nie chcąc jednak pozostać pod postacią lalki po wsze czasy, Chucky planuje przejąć duszę swego właściciela. Postać zawdzięcza swe miejsce na tej liście głównie dzięki brutalności, z jaką zabawka zabija ludzi.


10 najstraszniejszych postaci z horrorów + bonus

Miejsce 8 - Smakosz z serii filmów o takiej samej nazwie Co dwadzieścia trzy lata przez dwadzieścia trzy dni Smakosz poluje na ludzi i zjada wybrane części ich ciał, by się posilić. Nie jest istotą ludzką; potrafi wysoko latać, ponadto jest bardzo szybki. Nosi długi płaszcz podkreślający jego upiorność.


10 najstraszniejszych postaci z horrorów + bonus

Miejsce 7 - Kayako Saeki z serii filmów pt. "Klątwa" To właśnie rola natrętnego ducha Kayako przyniosła japońskiej aktorce Takako Fuji największą sławę. Pomimo, iż była to postać drugoplanowa, stała się swoistą ikoną wyżej wymienionego horroru. Jako ciekawostkę dodam, że japoński duch jest zawsze kobietą z długimi, ciemnymi włosami i nosi białe kimono.


10 najstraszniejszych postaci z horrorów + bonus

Miejsce 6 - Hannibal Lecter z filmu pt. "Milczenie Owiec" Kiedy w USA dochodzi do serii morderstw na kobietach, FBI zwraca się o pomoc do obłąkanego więźnia będącego jednocześnie psychiatrą. Tym więźniem jest Hannibal Lecter, inteligentny i niebezpieczny morderca, który zasłynął z tego, iż zjadał swoje ofiary. W tej roli fenomenalny Anthony Hopkins. Sam film zajął drugie miejsce w rankingu na najbardziej przerażający film wszech czasów przeprowadzonym przez magazyn "Giant" w 2005 roku.


10 najstraszniejszych postaci z horrorów + bonus

Miejsce 5 - Jack Torrance z filmu pt. "Lśnienie" Jack (Jack Nicholson) jest początkującym pisarzem, który dostaje pracę zimowego stróża w hotelu Overlook. Przenosi się tam wraz z żoną i synkiem, który wyczuwa, że w hotelu stało się coś złego. Gdy rozpoczyna się zima, rodzina zostaje odcięta od świata, a Jack zaczyna popadać w obłęd... Przerażający jest fakt, że taka metamorfoza może przytrafić się każdemu z nas. Na zdjęciu pokazana jest scena, w której Jack wypowiada słynne "Here's Johnny!"


10 najstraszniejszych postaci z horrorów + bonus

Miejsce 4 - Leatherface z serii filmów pt. "Teksańska masakra piłą mechaniczną" Leatherface, czyli Thomas Hewitt, swój przydomek zyskał dzięki skórzanej masce noszonej na twarzy (z ang. Leather – skóra, Face – twarz), wykonanej ze skóry swoich ofiar. Jego narzędziem do zabijania jest tytułowa piła mechaniczna. Jak podaje Wikipedia, "jest jednym z najokrutniejszych i działającym w najbardziej bestialski i wyrafinowany sposób filmowych morderców psychopatów".


10 najstraszniejszych postaci z horrorów + bonus

Miejsce 3 - Freddy Krueger z filmu pt. "Koszmar z Ulicy Wiązów" Freddy to psychopatyczny morderca dzieci. Kiedy zostaje uniewinniony przez sąd, mieszkańcy miasteczka postanawiają sami wymierzyć sprawiedliwość, paląc go żywcem. Po latach powraca, by zemścić się na swych oprawcach, dokonując masowego mordu na ich potomkach.


10 najstraszniejszych postaci z horrorów + bonus

Miejsce 2 - Sadako Yamamura z filmu pt. "The Ring: Krąg" Sadako to postać znana chyba każdemu miłośnikowi horrorów - jest dziewczynką z sierocińca, która zostaje adoptowana. Jej nowi rodzice zaczynają się nad nią znęcać, po czym zostaje przez nich zabita. Sadako postanawia się zemścić - w tym celu nagrywa kasetę wideo, która przynosi w ciągu tygodnia śmierć każdemu, kto ją obejrzy. Na zdjęciu jej amerykańska odpowiedniczka Samara.


10 najstraszniejszych postaci z horrorów + bonus

Miejsce 1 - Annabelle z filmów Annabelle i Obecność Demoniczna lalka z filmów Annabelle i Obecność. Polecamy przeczytanie dłuższej historii o niej pod tym linkiem: http://straszne-historie.pl/story/4169


10 najstraszniejszych postaci z horrorów + bonus

Bonus - BUKA z Muminków. Cholera, kto nie miał koszmarów z nią związanych?! Potrafiła przerazić każde dziecko! -- źródło: eioba.pl


Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

"Na zdjęciu: maska Krammera." ... raczej twarz figurki, z której często korzystał...
Odpowiedz
Oglądałam wszystkie
Odpowiedz
nie zgadzam się z tym bo wg mnie Annabelle wcale nie jest straszna a najstraszniejsza jest Kayako ;p i na tej liście powinien byc jeszcze Michael Myers
Odpowiedz
Brakuje mi tu Jasona Voorlanda i Jeźdźca bez Głowy
Odpowiedz
Brakuje mi to Jasona Voorlanda ( chyba dobrze napisałam nazwisko) i Jeźdźca bez Głowy
Odpowiedz
BUKA
Odpowiedz
do dupu!
Odpowiedz
A czy przypadkiem piła i Milczenie owiec nie są horrorami ale trilerami?
Odpowiedz
Buka z muminków była mega straszna -.- Jak się miało to 5/6 lat i się uciekało do mamy :D
Odpowiedz
Ja lubie wszystkich kanibali ze wszystkich filmów <3
Odpowiedz
Buka najlepsza! xD
Odpowiedz
Ja bym to ułożył tak: Jason - jest niezwykle silny, zawzięty i bardzo trudno go zabić, Seed - (nie widziałem jeszcze drugiej części) to samo co powyżej + większe okrucięstwo i umiejętność walki, Leatherface - potężny, cholernie okrutny i jeszcze bardziej zawzięty, Freedy - sama postać jest bardziej groteskowa niż straszna, ale trzeba przyznać, że to jeden z najpotężniejszych villainów z horroru, Myers - poza zdolnościami Jasona (właściwie to Jason ma zdolności Myersa) jest inteligentny i potrafi wybrać najlepszy moment na atak, Ksenomorf - chyba najstraszniejszy potrwór w histori kina, który może zabić w kilka sekund, a dotego nie można go zranić bo ma kwas zamiast krwi, Lacter - jak na doktora świetnie walczy, ale przedewszystkim potrafi samymi słowami zmusić do samobójstwa, Zombie - pojedyńczy zombie nie jest może taki groźny, ale zwykle zwiastują one apokalipse i prawie nigdzie nie jest się zupełnie bazpiecznym, Jigsaw - to czego osobiście się najbardziej boję to ból, a Jigsaw ma go dużo do zaoferowania, Pinhead - To samo zo powyżej, ale z większym natężeniem i perspektywą, że spędzi się tak wieczność.
Odpowiedz
chucky huj tu jest a nie ma jasona albo michaela dziwne
Odpowiedz
NIEBUKANIEBUKANIEBUKA BUKA BUKA!
Odpowiedz
6 ale straszne to już ten cały smakosz jest straszny -.-
Odpowiedz
Ja tam zawsze się panicznie bałam mordercy z "Silent Hill" *to coś na głowie xD* :/ I jeszcze szkieletorów z "Wiecznie żywego" ;-;
Odpowiedz
To nie był mordercą tylko piramidoglowy,
Odpowiedz
ja nadal boje się buki :(
Odpowiedz
Pytam się.... Gdzie jest czarownica "Batsheba" z filmu obecność i dziewczynka z Egzorcysty??? ;___;
Odpowiedz
Buka byłą najfajniejsza z serii o muminkach :D
Odpowiedz
Kto myślał żę bonus będzie gifem?
Odpowiedz
7 -te oczy.....xd
Odpowiedz
jestem jedyną osobą która się nie bała buki?
Odpowiedz
Ja też nie bałam się buki. Mój straszak z dzieciństwa to był Freddie Kruger. Miałam chyba z 6 lat jak go oglądałam- oczywiście w biały dzień :D
Odpowiedz
Niezbyt ale za to gdy po raz pierwszy w dzieciństwie obejrzałem smakosza to bałem się wieczorem wychodzić z domu
Odpowiedz
dalej sie jej boje ;_;
Odpowiedz
Obecność wcale nie jest straszna , bardziej przeraza fakt ze jest oparta na faktach .
Odpowiedz
A gdzie Jason Voorhees i Michael Myers?
Odpowiedz
Buka?! WTF?! Przecież większość z was, gimbów jeszcze nie żyła, gdy emitowano muminki. Skąd się wzięła ta moda wśród gimbów na banie się Buki "w dzieciństwie"?! K*rwa, dziećmi byliście jeszcze 2 lata temu.
Odpowiedz
Z Dupy :')
Odpowiedz
Powiem jedno ranking jest do dupy bo nawet nie na slashera a to jest klasyk wiec powinien sie tam znalezc wiec do dupy to
Odpowiedz
Nie ma to jak bać się lalek (y)
Odpowiedz
Charles lee XD Connor się ucieszy XD letherface i Jason są kochani <3
Odpowiedz
Przyznam szczerze, nie jestem fanką horrorów, ponieważ zdecydowanie wolę czytać creepypasty. Jedyny, który obejrzałam, został tutaj przedstawiony. Nosi tytuł "Obecność" i w rzeczywistości sprawił jedynie, że zaczęłam turlać się ze śmiechu. Moim zdaniem to po prostu mieszanka wszystkich sztampowych "strasznych" motywów i niespecjalnie mnie urzekł. Sama nie dałabym mu tak wysokiej punktacji :) Innych jeszcze nie widziałam, dlatego wypowiem się dopiero po zapoznaniu z ich fabułą. Wszystkie jednak wiodą prym jako ikony kina grozy. Czy zna ktoś może mniej popularny, a równie bądź bardziej straszny film?
Odpowiedz
Boku No Pico.
Odpowiedz
O.o
Odpowiedz
Krystian Kowalczyk, nie mam odwagi tego obejrzeć.
Odpowiedz
Moim zdaniem zamiast Laleczki Chucky powinien być np: Jason Vorhees lub Michael Myers, czy kto inny bo Chucky jeśli porównać jego "brutalne" zabójstwa do innych morderców to wcale nie są aż takie makabryczne.
Odpowiedz
Amerykańska Samara nie równa się z japońską Sadako, ta pierwsza ma naburmuszoną minę, co znacznie umniejsza jej straszność, za to druga nie ma żadnego wyrazu twarzy, ma tylko wodniste oko przysłonięte czarnymi strąkami. I to wystarczy w zupełności. Mogliście dać słynny kadr z japońskiego pierwowzoru.
Odpowiedz
musze przyznac ze za każdym razem gdy patrze na annabell przechodzą mi ciarki po plecach ;-)
Odpowiedz
Buka...
Odpowiedz
Buka nie była straszna. Ja miałam koszmary przez Migotkę...
Odpowiedz
Michał Gazda W internecie nikt nie sprawdzi co się działo jak widziałeś buke ale ty sam dobrze to wiesz pewnie
Odpowiedz
Grudge wymiata XD co tak nisko?
Odpowiedz
A Jason Voorhees
Odpowiedz
E tam, Hannibal nie był straszny... Był zajebisty |D. A poza tym, niektóre horrory już mocno się zestarzały. Np. Jakieś dwa lata temu oglądałam "Koszmar z ulicy Wiązów" i bardziej mnie rozśmieszył niż przestraszył (A miałam wtedy jedenaście lat...). Chociaż rozumiem - klasyk klasykiem - więc czepiać się nie będę :P.
Odpowiedz
Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje