Historia

Córeczka...

kapi702 0 9 lat temu 909 odsłon Czas czytania: ~poniżej minuty

Tomasz-chłopak Eweliny

Ewelina- dziewczyna Tomka

---------------------------------------------------------------

Ewelina i Tomasz mieli po 22 lata. Byli parą. Strasznie się kochali. Była między nimi chemia. Po półtora roku urodziło się im dziecko, dziewczynka. Planowali mięć dziecko, ale nie w tym wieku. Byli bezrobotni. Za mieszkanie płaciła im mama Eweliny, lecz tylko za mieszkanie. W innych sprawach nie pomagała. Byli w biednej sytuacji. Musieli strasznie oszczędzać. Nie było pieniędzy na dziecko. Byli młodzi i głupi. Zamiast oddać dziecko do domu dziecka, lub poszukać rodziny zastępczej je utopili w pobliskim jeziorze. 3 lata później się pobrali. Znaleźli świetną pracę i zarabiali miesięcznie 6000 złotych. Po kolejnym roku urodziło się następne dziecko też dziewczynka! Nazwali ją Sandra. Po długim oszczędzaniu kupili samochód i małą łódkę. Gdy córeczka miała 2 i pół roku chciała pojechać nad jezioro. Tak. Nad to jezioro w którym utopili swoją poprzednią córeczkę. Ale po długich zastanowieniach, zabrali tam dziewczynkę.

-Tatusiu, ja chcę łapki do wody!-Prosiła malutka Sandra.

Tomasz się zgodził. Złapał dziewczynkę za nóżki i skierował ją głową w dół w kierunku wody. Ona pluskając swymi rączkami w wodzie powiedziała:

-Tatusiu?

-Tak kochanie? -odpowiedział Tomasz.

- Proszę, nie upuść mnie tym razem, dobrze?

Oznacz jako: przeczytane ulubione chcę przeczytać

Komentarze

Zaloguj się, aby dodać komentarz.

Inne od tego autora

Archiwum

Najnowsze i warte uwagi

Artykuły i recenzje